Welke singleshot is het beste?

ik denk trouwens dat de black thunder shocks wel hard zullen gaan maar word nog ff afw8en heb zelf alleen asian thunder en schok meegemaakt asian gaat harder maar shock heeft ook nog crackling een een best leuk boeket dus shock is voor mij tot nu toe de beste kan nog wel is black thunder shock worden maar zoals ik al zij dat weten we nog niet

Ik zit met het probleem dat ik uit 3 soorten mortieren kan kiezen die mij het beste lijken in mijn regio tevens zijn ze allemaal even duur maar mijn vraag is welke zullen jullie nemen? Ik had vorig jaar pyro thunder king maar misschien kan het dit jaar veranderen.

Naam:Red China Thunder
Aantal: 24
Prijs: 8.95
Extra:Mooi effect erbij.

Naam: Detonator
Aantal:6
Prijs:1.90
Extra:Goedkoopste van alle 3

Naam:Pyro Thunder King
Aantal:40
Prijs:15.99
Extra:Weinig extra vergeleken deze 2 erboven.

Hier bij ons hebben ze de knockt outs (in een nieuw jasje)
25stuks voor 9,99!

Bij een andere dealer in de buurt hebben de de Thunder Kings (Pyroshopper) van Lesli.
40stuks voor 14,95!
288stuks voor 99,95!

~~Remy.:bye:

Waar zien jullie de aftershock van hardix tussen al deze single shots, ik lees eigenlijk alleen maar binkies en asian t. Maar die ken ik onderhand wel. En de aftershock daar heb ik nog geen ervaring mee en wil ze dit jaar eens halen.

singleshot

singleshot

wat dachten jullie van de monsters van Rubro?

Ik zag een keer een filpje van Thunder Kings met gouden ontploffing.
Vond ik zelf zeer indrukwekkend op te zien, vorig jaar had ik shock, nou niks over te klagen lekkere knal hoor...

Ik vind zelf de thunder kings het fijnst!
het is een eigen mening :)

Dan bedoel je de Thunderkings van Broekhoff?

In de loop van jaren zijn er verschillende single shots op de markt gekomen met dezelfde naam, een importeur vermelden is dus wel handig. :wink:

Zelf vind ik de Asian Thunder van GBV erg goed, flinke knallen.

Dan bedoel je de Thunderkings van Broekhoff?

In de loop van jaren zijn er verschillende single shots op de markt gekomen met dezelfde naam, een importeur vermelden is dus wel handig. :wink:

Zelf vind ik de Asian Thunder van GBV erg goed, flinke knallen.

Ja, inderdaad van broekhoff.
Het zijn eigenlijk ook de enige die er bijna te krijgen zijn.
Ik vind de knal wel hard, maar de afwerking kan beter.
Nog bedankt voor de reactie :)

Heeft er iemand ervaring met de Double Demolition?
Deze ga ik dit jaar kopen voor €7,95 per 6 stuks.

Ik neem dit jaar mooi weer de; Lord of Thunder van Mercurius.
Die staat naar mijn weten op de 3e plaats!

1. Binkie (Marijn)
2. Asian Thunder (GBV)
3. Lord of Thunder (Mercurius)
4. ???
5. ???

En tevens maar 1,30 per 6 stuks in giesbeek!

Dit jaar gaan de Flashing Thunder/Asian Thunder (Weco/GBV) en Dragon Thunder (Bonfireworks) op mijn lijst komen.
Beter is er niet. Sample van de Dragon Thunder was zelfs harder dan de Binkie die nu niet meer geproduceerd wordt.

ik koop dit jaar 2 Meterpakketen van 24 stuks van Pyrostar. deze hebben een wat mindere knal als Asian Thunders maar nog wel goed en dan hebben ze 6 verschillende effecten. en de effecten zijn gewoon veel beter als de Asian Thunders.

Met alle respect... singles hots koop ik niet voor het effect. Dan kan je beter Romeinse kaarsen kopen.
Maar goed, er is voor elk wat wils.

Back
Bovenaan