RickGAE
VWC lid
Heb hier een pakje van besteld in Zutphen om te testen.Thunder Air Bomb van Piromax doen het ook leuk, voor wie ze zoekt zag bij Pyroshop Arentz nog wat doosjes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb hier een pakje van besteld in Zutphen om te testen.Thunder Air Bomb van Piromax doen het ook leuk, voor wie ze zoekt zag bij Pyroshop Arentz nog wat doosjes.
Heb hier een pakje van besteld in Zutphen om te testen.
dan niet echt bekend hier in stad?Iemand aanbevelingen uit dit lijstje van Thunderkings? Ben vooral opzoek naar goed knallende thunderkings (er zijn geen China Red dealers in het hoge noorden helaas)
-Sterling Thunder
-Asian Thunder
-Sick 6
-Detonator (Is er überhaupt een verschil tussen de twee?)
-Decibull
Bij dealers in mijn buurt zijn ze allemaal ongeveer even duur per stuk![]()
dan niet echt bekend hier in stad?
https://www.westvuurwerk.nl/product-category/knalmortier-en-singleshots/
Intratuin in t noorden die het verkoopt? Welke mag dat zijn dan...Die cool basterds niet kopen dat is echt rommel! Voetjes vallen er af en zeer slechte afwerking.
Voor de rest is iedere singleshot van China Red naar mijn idee prima in orde. Kijk wel even goed naar de prijs want wij betalen hier voor een setje Sunflower €8.99 en daar €14.99?. De Grand basterds kosten bij ons €13.49 en daar €19.95 dat is best een verschil.. En met hier bedoel ik de Intratuin.
Die cool basterds niet kopen dat is echt rommel!
Intratuin in t noorden die het verkoopt? Welke mag dat zijn dan...
Heb zelf goede ervaringen met de 2018-batch! Eerdere batches waren wel minder idd..
West vraagt altijd al de hoofdprijs, lukt 'm ook te krijgen van het klootjesvolk want naast Ikea...Die cool basterds niet kopen dat is echt rommel! Voetjes vallen er af en zeer slechte afwerking.
Voor de rest is iedere singleshot van China Red naar mijn idee prima in orde. Kijk wel even goed naar de prijs want wij betalen hier voor een setje Sunflower €8.99 en daar €14.99?. De Grand basterds kosten bij ons €13.49 en daar €19.95 dat is best een verschil.. En met hier bedoel ik de Intratuin.
Zijn er veel leden hier die ervaring hebben met CR singles?dan niet echt bekend hier in stad?
https://www.westvuurwerk.nl/product-category/knalmortier-en-singleshots/
Zijn er veel leden hier die ervaring hebben met CR singles?
Als ze ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar, ga je daar geen spijt van krijgen. Hooguit spijt dat je niet meer pakjes hebt ingeslagen.![]()
iemand ervaring met het westen thunder?
oh heb daar een karton van besteltJa, enkele jaren geleden gehad. Was niet de beste singleshot die ik ken, knal is vrij zacht.
oh heb daar een karton van bestelt![]()