Welke singleshot is het beste?

Ook ik zit te twijfelen welke bulkverpakkingen ik dit jaar moet halen. Ik heb een lijstje:

Asian Thunder (48st) voor €15
Sterling Thunder (48st) voor €15
Angry Ninja (50st) voor €12,50
Epic Shock XL (50st) voor €13
Knock-out bulkpack (32st) voor €10
Thunder Kong (32st) voor €10

Iemand tips/feedback of aanraders? (De dum bum heb ik trouwens al)

Die cool basterds niet kopen dat is echt rommel! Voetjes vallen er af en zeer slechte afwerking.

Voor de rest is iedere singleshot van China Red naar mijn idee prima in orde. Kijk wel even goed naar de prijs want wij betalen hier voor een setje Sunflower €8.99 en daar €14.99?. De Grand basterds kosten bij ons €13.49 en daar €19.95 dat is best een verschil.. En met hier bedoel ik de Intratuin.

Die cool basterds niet kopen dat is echt rommel! Voetjes vallen er af en zeer slechte afwerking.

Voor de rest is iedere singleshot van China Red naar mijn idee prima in orde. Kijk wel even goed naar de prijs want wij betalen hier voor een setje Sunflower €8.99 en daar €14.99?. De Grand basterds kosten bij ons €13.49 en daar €19.95 dat is best een verschil.. En met hier bedoel ik de Intratuin.
Intratuin in t noorden die het verkoopt? Welke mag dat zijn dan...

Intratuin in t noorden die het verkoopt? Welke mag dat zijn dan...

Kijk ff op de site en anders op de site van CR zelf. zag dat er in Zwolle 1 zat maar ben niet bekend in het noorden er zullen er vast nog wel wat meer zijn. Voor zulke prijsverschillen zou ik graag een stukje rijden.

Heb zelf goede ervaringen met de 2018-batch! Eerdere batches waren wel minder idd..

Ik snapte al niet hoe je het als fabrikant voor elkaar krijgt om zulke singelshots op de markt te brengen terwijl al hun andere producten dik in orde zijn. Hopelijk is er wat aan gedaan inderdaad. Afgelopen jaar hadden ze hier nog dezelfde kwaliteit alleen niet gekeken of dat de 18 of 17 batch was.

West vraagt altijd al de hoofdprijs, lukt 'm ook te krijgen van het klootjesvolk want naast Ikea...

Het is misschien handiger om eerst info te zoeken, en dan pas te bestellen in het vervolg.
Daar is dit forum voor bedoeld ... :wink:

Back
Bovenaan