Welke singleshot is het beste?

Dan zijn de 40 grams vuurpijlen, zoals de lightyear etc ook de klos, gezien die meer dan 25 gram bevatten, toch?

Nee, een vuurpijl is een vuurpijl en geen singleshot. En zelfs beperkt in F2 van 75 gram naar 40 gram. Maar heeft geen betrekking op dit onderwerp.

Is er niks realiseerbaar, “maasje in de wet” zodat toch gewoon die 50mm singleshots aan kunnen blijven? Eeuwig zonde als die echt het veld zouden moeten ruimen..

Dit is een quote uit het wetsvoorstel:

overwegende dat de regering wil bezien of zwaar knalvuurwerk in de
categorie F3 evenals in omliggende landen verboden moet worden;

Dit lijkt erop dat de 50mm single shots buiten schot blijven.

Is er niks realiseerbaar, “maasje in de wet” zodat toch gewoon die 50mm singleshots aan kunnen blijven? Eeuwig zonde als die echt het veld zouden moeten ruimen..

Het is even afwachten tot vandaag maar als de f3 in zn geheel verboden word is er geen maas in de wet meer waar je iets nee kan. 50mm single shots is immers f3

Mede liefhebbers,

Bij deze een Single Shot vergelijking van oude en nieuwe single shots, die ik vorige oudjaarsdag gefilmd heb.

Oordeel zelf zou ik zeggen.

Mede liefhebbers,

Bij deze een Single Shot vergelijking van oude en nieuwe single shots, die ik vorige oudjaarsdag gefilmd heb.

Oordeel zelf zou ik zeggen.

Ligt het nou aan mij of is het op deze manier best lastig om te beoordelen welke het hardste gaat? :rolleyes:

Wel respect waarop je de boel aansteekt, no mercy!

Kwam nog een foto tegen van vorig jaar. Met een paar maten hadden we zo'n beetje iedere single shot uit onze regio gekocht en vergeleken.
Helaas zijn we het vergeten te filmen haha. Wat ik me er van herinner is dat er weinig echt slechte tussen zaten op de toxic king en nog 1 of 2 na.

De Zena shell kit liet de meeste indruk op me na maar logisch gezien het formaat :D IMG_20181230_170720.jpg

Laatst bewerkt:
Dan zou ik voor de Mad dog gaan. Die van Katan zijn mindere badges in omloop terwijl de Mad Dog's de laatste jaren al vrij stabiel zijn en goed presteren.

Hier heb ik geen last van gehad? Ik heb het over de Bulk verpakking met 108 stuks a 3.5 gram per tube.

BTW in de Katan Thunderking zit 3.8 gram.

We hebben het over dezelfde, alleen ik denk dat je dan een oudere batch had, voorgaande jaren zelf ook no problems. Alleen afgelopen zag ik, en ook bij anderen dat ze echt ondermaats presenteren. Heel jammer altijd

Tot zo ver mijn verhaal over een stabiele productie dan haha. Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Asian thunder bulkpack. Knalde vorig jaar weer erg lekker. Of de Dumbum maar die is een stuk duurder.

Back
Bovenaan