Welke product heb jij het meest in de collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar een doos red thunders gehaald van argento dus deze qua vraag.
Dikke doffe knal met mooie mines.
Goede mix om de boze geesten van '23 op afstand te houden

Sinds ik mij kan herinneren de Happiness fonteinen en natuurlijk grondbloemen. Altijd gehad en zal dit ook altijd blijven kopen.

Grondbloemen met crackling de laatste paar jaar. Mooi om met mijn neefje en nichtjes af te steken!

Qua cakes zal het de Hoogmoed zijn, diverse kartonnen à 24 stuks van verstookt.
Onder de boxen zal het sowieso de Transbomber zijn.

Als we de rotjes etc niet meetellen dan toch wel de fluit cakejes. In alle soorten en maten en van verschillende importeurs.

Ook ben ik dol op fonteinen. Waar mijn favoriet toch wel de Titanium Vulcano fonteintjes zijn van Vulcan.

Vrij heldere blauwe of rode vlam en daarna best een mooie vonkenregen.

De jeugd kwantiteit niet meegeteld staan de duitse Reno en Aligator als meest gestookte op de lijst .
Ook dat tijdperk ben ik nu uitgestapt omdat ik ze enkel leuk vind met veel tegelijk en ben gaan inzien dat je dan beter een kwaliteitsproduct kan kopen voor hetzelfde geld .

Het product wat het meeste in de collectie terug kwam is met stipt nummer 1 vanaf 2014 the big 5 van Vuurwerktotaal. Dit jaar heb ik hem voor het eerst niet uitverkocht en snel ook :cry:

Ik denk dat de Stars over Paris nog steeds wint ondanks ik deze al een tijdje niet meer heb gehad. Maar deze cake heeft jaren standaard in de collectie gezeten. De Transbomber tot nu toe ook elk jaar gehad sinds zijn introductie jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan