Welke pijlen vind jij het mooist?

nederland kent 'n aantal goede pijlen pakketten.
ninja 3 (brave & wichers)

Ik heb de afgelopen 2 jaar het Ninja 3 pakket gehad. Deze nam ik n.a.v. de filmpjes die op de verschillende fora te vinden waren. Ik vond vooral de vele gouden effecten erg mooi. Maar in beide jaren zaten er heel veel rode/groene peony pijlen in. Dit waren pijlen die in het verleden volgens beschrijvingen gouden effecten moeten hebben. Doordat er zoveel simpele peony effecten in zitten en de stijgende prijs zorgen ervoor dat ik dit pakket geen aanrader meer vind.

Zie ook deze post van Ruben, na de jaarwisseling vorig jaar:
De Ninja III pijlen waren beduidend veel minder spectaculair dan vorig jaar! Ik ben mijn gouden palm effect helemaal niet meer tegengekomen en er zaten een paar pijlen tussen met groene en gele peony's, iets wat niet echt super is. Ze gingen ook erg hoog, en omdat het wat mistig was werden de effecten wat doffer.

Laatst bewerkt:
Dit kan ik zeker bevestigen,
heb ze de afgelopen 2 jaren gehad.
Alleen werd afgelopen jaar volgens mij nr. 3 niet mee geleverd :(

Wou vorig jaa pakket 2 meenemen, maart oen reeg ik te horen dat alle 3 pakketten waren afgekeurd om veiliheidsredenen. Precieze details ken ik verder ook niet.

Het is wel érg stil in dit topic zeg!
Ik heb afgelopen jaarwisseling drie pijlenpakketten de lucht in gejaagd, stuk voor stuk toppers! Alledrie pakketten van Wolff, namelijk Killing Arrow, Imperial en Super Circle.

Killing Arrow: Zowel de grote als de middelste pijlen hebben gigantische, ronde boeketten, terwijl ze best hoog gaan!

Imperial: Gaan niet te hoog, waardoor ze mooie boeketten geven. De boeketten zijn alleen niet echt rond te noemen.

Super Circle: Voor een tientje op de kop kunnen tikken, en ik kan ze zeker aanraden! Een uniek effect (circle) welke perfect is uitgevoerd en ook nog eens in prachtige kleuren.

Laatst bewerkt:
Light Year pijlen

Light Year pijlen

De nieuwe pijlen in het Zena assortiment zijn echt mooie pijlen voor echt heel weinig geld. Uitgaande van de video's zijn het dikke aanraders:
Light Year(27 euro voor 2x5=10 pijlen):

Spaced(24 euro voor 10 pijlen):

Inderdaad, deze pijlen had ik afgelopen jaar.
Zeker qua :)kwaliteidsverhouding echt een aanrader!
Dit jaar meen ik ze zeker weer!!

Ik had vorig jaar Killing Arrow van Wolff. Echt zeker de moeite waard. Vroeger (10 jaar terug) had ik vaak elk jaar de Sumo pijlen
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik lees hier niets over Donder & Bliksem/Luchtgeweld van Marijn? Zijn deze beter dan de Killing Arrows (Wolff)? Ben daar zeer benieuwd naar.

ik vind de vuurpijlen van kaboom zo mooi ze zijn wel 20 euro maar ik zie ze graag weer terug in 2010-2011

Voor mijn is dat overduidelijk Rocket Boom, zeer speciaal effect wat top is uitgewerkt, effecten blijven erg lang hangen en met die prijs staat hij gewoon ver boven alle andere pijlen. :)

black smithrockets hardix mogen dr ook wel wezen en de ninjapakketten 1,2en3 zijn ook erg goed vooral om de prijs en kwaliteitsverhouding :)

De Zinkers van Jaco waren destijds helemaal top! Wel prijzig maar dan heb je ook wat.

Een heel ander soort pijl is de Sun Warrior Rocket. 12 gillende knalpijlen met een mooie burst. En vaak voor een strak prijsje, vooral als je een paar dozen neemt!!

4777.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Van wat ik afgestoken/gezien heb met eigen ogen kan ik wel zeggen dat ik de KILLING ARROW pijlen van DYNASTY het mooist vind ook vanwege de prijs!

killing_arrow.jpg

Groetjes...

Voor mij zijn het er 2 kan zeer moeilijk kiezen tussen deze 2 toppers!

1.Killing Arrow van Wolff
2.Light year pijlen van Zena

Back
Bovenaan