Sinds 2007 koop ik vuurwerk dus mijn mening zal niet echt boeiend zijn. Althans koop vuurwerk als in, ik kan t herinneren, daarvoor zijn t van die vage vlekken, want steek al vuurwerk af sinds ik 13 was, wat nog steeds laat is maar toch, ben nu 19 en heb nog steeds geen vrijheid in wat ik doe thuis, dus echt genieten kan ik sowieso nooit zolang ik nog thuis woon. Maar goed genoeg onzin, ff naar t verhaal.
Ik heb sinds 2007 5 merken gezien, Wolf/Beko/Lesli/Breeschoten/Schuurmans. En ik moet zeggen, elk jaar weer genoot ik ervan, van al het vuurwerk wat ik had. Alleen, verleden jaar had ik pas echt wat ik wou hebben. Dus ik denk dat van wat ik verleden jaar had gekocht, echt mijn favorieten zijn, maar daar vertel ik lekker veel mee, want dan blijven er nog steeds 4 over.
Wolf: Verleden jaar had ik rond de 160 euro besteed aan vuurwerk van Wolf, officieel Frans Mulder, kocht een boel en ik moet zeggen het was allemaal prachtig, echt prachtig. En verbazingwekkend, want de Navy Seals leverde feitelijk meer effecten op dan bijvoorbeeld een pot die ik had die 5 keer zo duur was, wat echt schokbarend is. Paar pijlen gingen mis, eentje kwam zelfs zo dichtbij een ander dat we dachten dat zn ogen adios waren, had die maar een bril moeten dragen, maar nee, die Fire/Imperial pijlen waren echt GEVAARLIJK. Rond 12 uur snachts stak ik ook andere potten af, eerste keer dat er ooit wat omgevallen was bij mij, liep gelukkig goed af. Maar heb genoten en niks is over.
Beko/Lesli: Ja, Goudvuur verkocht ze beiden en ik moet zeggen, de klantvriendelijkheid, serieus, ik ga daar voor de rest van mn leven vuurwerk kopen, al ist niet echt wak wil, want god, ze zijn zo aardig, geven ook als enige demo's hier in Gouda en belangrijkst, ze hadden zelfs een wedstrijd georganiseerd, helaas verloren. Ken met de eigenaren best goed omgaan

Echt aardige mensen. En kreeg zelfs een fluitcake gratis, die ik wou hebben. Oh en mijn materiaal (film van die demo avond) werd zelfs op hun website gezet, ik bedoel, promotie voor mezelf en een gratis fluitcake, beter bestaat niet lijkt mij

Vervolgens met 2 volle zakken thuisgekomen

Der is feitelijk alleen nu nog klein knalspul over, ruim 100 euro daar besteed. En echt, net na 12-en, stak ik een cake af genaamd de Cybershot, eerste 500 grams die ik ooit heb gehad. En serieus, ik ben verliefd.
Breeschoten: Deze was eigenlijk bijna niet doorgegaan, want had niks gewonnen en mn ouders keurden t niet goed dat ik nog meer bestelde, maar toch besloot ik om 4 uur nog ff snel naar Streefland toe te gaan. Kocht 3 hele lange touwen waarmee ik dus t vuurwerk kon afsteken en 2 stukken vuurwerk. En moet zeggen, als je voor een pot ter grote van de Cybershot, althans lijkt erop, alleen dan 290 dacht ik aan grammen (die ene actie pot van 34.95), als je die koopt, nadat de actie voorbij is voor maar 31 euro. Dan ben je blij, ook echt genoten van die cake. Hij was groots en duurde LANG. Heb hem gelukkig gefilmd
Conclusie: Lesli met de Cybershot was de beste! Verleden jaar.
Maar, als ik qua producten eenheid/prijs en meer moet kijken dan is WOLF on verslagen.