Welke merken consumentenvuurwerk waardeer jij hoog?

1. Bonfire
2. Gbv
3. Marijn (wiite tenten)

Bonfire had ik maar één €15-potje van staan, maar echt super kwaliteit. Voor mij een beetje aan de hoge kant kwa prijs, maar de kwaliteit is er zeer zeker ook naar (dan wel niet beter)

GBV ben ik al jaren fan van. Lekker veel potjes voor een euro of €5. Al met al jammer dat hier de Mini gaat verdwijnen. Dit was toch wel een van de grappige items die ze hebben. Verder redelijke kwaliteit voor een goede prijs.

Marijn heb ik vooral kleiner spul van gehad. De grootste items waren de Dreumes en het Romeins Kwartet en een lading Binkies. Op deze items plaats ik hem dan ook derde. Goede gillers in de Dreumes, apparte romeinse kaarsen in het Kwartet en imo overhyped singleshots.

NR 1: Wolff, gewoon goed spul. Voor een mooie prijs goed vuurwerk.
NR 2: Hardix, kost bijna niks. Is eigenlijk altijd wel goed. Nooit weigeraars gehad.

Elite Brand Rubro.
+ Mooie cake's met mooie effecten waarvan er sommige erg groot uitkomen.
- Prijs is behoorlijk hoog.
Royal Garden Royal Fireworks.
+ Erg mooi vuurwerk met heel veel kleurijke en brede effecten.
- De cake's als Edelweiss en Impirial Orchid mogen wel gewoon vierkant worden.
Red Factory Royal Fireworks.
+ Mooi vuurwerk met ook weer cake's die behoorlijk breed effect geven.
- Pear of Thunder presteerd niet
Dynasty Wolf.
+ Super vuurwerk voor elk budget.
- Pakket assortimenten vallen tegen.

Laatst bewerkt:
Is er dan niemand die voor jorge gaat ?
Vind deze cakes altijd erg mooi + een leuke prijs wat ze dr voor vragen.

nummer 1&2

1= Jorge
2= Dynasty wolf

1 Royal Fireworks : Momenteel nog steeds mijn favoriet. De cakes die ik had,Deden wat ze moesten doen. Verder zijn er in bijde lijnen,Een aantal cakes die ik graag zou willen mee maken. Hun heldere kleuren gebruik en de niet vaak voor komende effecten,Maken hun mijn nummer 1

2 Bonfireworks Oriental Collection : Prijs/Kwaliteits verhounding is gewoonweg super. Ik heb er nog geen ervaring mee,Hopelijk komt daar dit jaar verandering in. Oosterse uitstralling,Zeer heldere effecten en harde burst,Zijn de woorden die in me op komen.

3 Rubro Elite Brand : De twee event cakes die ik had,Waren echt heel mooi. Veel verschillende effecten,Heldere kleuren,Keiharde burst. De prijs was alleen wel een tikie te hoog.

Laatst bewerkt:
Bonfireworks: mijn nummer één. Voorheen was het Wolff maar nu ga ik toch echt voor Bonfireworks. Goede kwaliteit, geen onnodige crackling in de cakes en de prijzen zijn super. Aankomend jaar waarschijnlijk weer voornamelijk vuurwerk van dit merk.

Bonfireworks. wat een prachtig vuurwerk en betaalbaar.
Wolff. mooie budget cakes.
Marijn.afgelopen jaar voor het eerst gehad en zeker niet voor het laatst. gewoon super vuurwerk.

Afgaande op wat ik van het afgelopen jaar gehad heb en op films gezien zeg ik:

1. Wolff Vuurwerk
2. Marijn Vuurwerk
3. Bonfireworks

lesli
de prijzen zijn niet echt ehh lol zal ik maar zeggen.
maar de potten en de rest is wel goed

Het is jou mening maar,
Ik koop al +- 2 jaar bij Lesli, en het enige dat goed was is de nieuwe pyro-shopper lijn, en die verkoopt ook niet elke winkel, zoja maar 3 potten..
Maarja de rest vind ik zwaar bagger en veelste duur!

Dit jaar word het Royal fireworks en Marijn.
Zeer goed vuurwerk, helemaal waar royal dit jaar mee komt, en Marijn ook.

Lesli komt er bij mij voorlopig niet meer in, dat zeker:bye:

Sinds 2007 koop ik vuurwerk dus mijn mening zal niet echt boeiend zijn. Althans koop vuurwerk als in, ik kan t herinneren, daarvoor zijn t van die vage vlekken, want steek al vuurwerk af sinds ik 13 was, wat nog steeds laat is maar toch, ben nu 19 en heb nog steeds geen vrijheid in wat ik doe thuis, dus echt genieten kan ik sowieso nooit zolang ik nog thuis woon. Maar goed genoeg onzin, ff naar t verhaal.

Ik heb sinds 2007 5 merken gezien, Wolf/Beko/Lesli/Breeschoten/Schuurmans. En ik moet zeggen, elk jaar weer genoot ik ervan, van al het vuurwerk wat ik had. Alleen, verleden jaar had ik pas echt wat ik wou hebben. Dus ik denk dat van wat ik verleden jaar had gekocht, echt mijn favorieten zijn, maar daar vertel ik lekker veel mee, want dan blijven er nog steeds 4 over.

Wolf: Verleden jaar had ik rond de 160 euro besteed aan vuurwerk van Wolf, officieel Frans Mulder, kocht een boel en ik moet zeggen het was allemaal prachtig, echt prachtig. En verbazingwekkend, want de Navy Seals leverde feitelijk meer effecten op dan bijvoorbeeld een pot die ik had die 5 keer zo duur was, wat echt schokbarend is. Paar pijlen gingen mis, eentje kwam zelfs zo dichtbij een ander dat we dachten dat zn ogen adios waren, had die maar een bril moeten dragen, maar nee, die Fire/Imperial pijlen waren echt GEVAARLIJK. Rond 12 uur snachts stak ik ook andere potten af, eerste keer dat er ooit wat omgevallen was bij mij, liep gelukkig goed af. Maar heb genoten en niks is over.

Beko/Lesli: Ja, Goudvuur verkocht ze beiden en ik moet zeggen, de klantvriendelijkheid, serieus, ik ga daar voor de rest van mn leven vuurwerk kopen, al ist niet echt wak wil, want god, ze zijn zo aardig, geven ook als enige demo's hier in Gouda en belangrijkst, ze hadden zelfs een wedstrijd georganiseerd, helaas verloren. Ken met de eigenaren best goed omgaan:) Echt aardige mensen. En kreeg zelfs een fluitcake gratis, die ik wou hebben. Oh en mijn materiaal (film van die demo avond) werd zelfs op hun website gezet, ik bedoel, promotie voor mezelf en een gratis fluitcake, beter bestaat niet lijkt mij:) Vervolgens met 2 volle zakken thuisgekomen:) Der is feitelijk alleen nu nog klein knalspul over, ruim 100 euro daar besteed. En echt, net na 12-en, stak ik een cake af genaamd de Cybershot, eerste 500 grams die ik ooit heb gehad. En serieus, ik ben verliefd.

Breeschoten: Deze was eigenlijk bijna niet doorgegaan, want had niks gewonnen en mn ouders keurden t niet goed dat ik nog meer bestelde, maar toch besloot ik om 4 uur nog ff snel naar Streefland toe te gaan. Kocht 3 hele lange touwen waarmee ik dus t vuurwerk kon afsteken en 2 stukken vuurwerk. En moet zeggen, als je voor een pot ter grote van de Cybershot, althans lijkt erop, alleen dan 290 dacht ik aan grammen (die ene actie pot van 34.95), als je die koopt, nadat de actie voorbij is voor maar 31 euro. Dan ben je blij, ook echt genoten van die cake. Hij was groots en duurde LANG. Heb hem gelukkig gefilmd:)

Conclusie: Lesli met de Cybershot was de beste! Verleden jaar.

Maar, als ik qua producten eenheid/prijs en meer moet kijken dan is WOLF on verslagen.

Ook weer een leuke topic dit. Mijn keuze is als volgt:

1. Bonfireworks.Mooie heldere kleuren, veel variatie, goede burst, werkelijk geen ene pot in hun assortiment is overpriced.

2. Wolff.mooi breed assortiment, zitten enkele toppertjes tussen, helaas ook een aantal cakes zijn naar mijn mening te duur.

3. Witte tenten.mooie kleuren, goede burst, mooi assortiment, helaas ook hier wat overpriced artikelen, met name in de ongelooflijke krankzinnige-lijn. (ook hier eigen mening, een ander kan hier anders over denken)

Beko en Royal heb ik nog geen ervaring mee. Van wat ik aan filmpjes zie, ziet het er goed uit. Zeker merken om in de gaten te houden.

Elke importeur heeft zijn toppers, maar ik heb ook een aantal favorieten

Witte Tenten
Rubro Vuurwerk
Royal Fireworks
Wolff Vuurwerk
Bonfireworks

De afgelopen 2 jaar heb ik vuurwerk van wolff gehad en dit is mij goed bevallen. Het afgelopen jaar had ik ook nog een aantal cakes van bonfireworks en ook deze zijn erg goed in de smaak gevallen.

Wat het dit jaar gaat worden? Ik heb echt nog geen idee. Er is zoveel nieuws op vuurwerk gebied. Breeschoten die een nieuwe collectie met een scherpere prijs/kwaliteitsverhouding komt, Lesli die met veel belovende producten komt, Schuurmans die veel nieuws in petto heeft. Dit waren merken die ik altijd wat links liet liggen, kocht er wel eens wat om wat uit te proberen, maar voor de rest vond ik de prijs vaak te hoog voor wat je ervoor kreeg. Laat ik het zo zeggen: er waren merken met een betere prijs/kwaliteitsverhouding. En die merken komen ook dit jaar weer met mooie producten, kijk maar eens naar de nieuwe filmpjes van Bonfireworks.

Het gaat dit jaar nog erg moeilijk worden om een beslissing te maken, mijn budget is helaas niet eindeloos. Dus dat wordt nog heel wat lijstjes maken en proberen zoveel mogelijk demo's te bekijken.

Het beloofd in ieder geval een heel mooi vuurwerkjaar te worden met veel nieuwe producten.

Back
Bovenaan