Welke merken consumentenvuurwerk waardeer jij hoog?

Afgelopen jaar voor het eerst kennis gemaakt met de producten van Royal fireworks. Ik moet zeggen dat hun producten erg veek indruk gemaakt hebben op mij! De effectn van hun vuurwerk hangen zeer dicht tegen proffesioneel vuurwerk aan! Grote goed uitgewerkte effecten en een zeer goede burstknal. ( dan praat ik vooral over de red factory collection)

Wat ik waardeer is dat een merk een constante qualiteit
heeft en een goed uit gewerkt effect heeft.
Daarnaast vind ik het ook wel fijn als de prijs goed is
zoals 1 euro per schot.

De volgende merken vind goed:
1)Rubro
2)Royal Fireworks
3)Bon Fireworks (wordt de laatste tijd wel mee geknoeid helaas)

Afgelopen oud en nieuw had ik verschillende merken en veel demo's bezocht.
vandaar mijn top 3

1) Royal Fireworks
2) Rubro
3) Wolff

1- Royal- alle 3 de lijnen....
(vooral hun waaiers zijn wonder schoon)
2- Rubro- de heavy legand .....
(al vind ik andere producten van rubro ook heerlijk)
3 Wolf- Dynasty...
vind ik nog steeds goed!(komt vooral door oude toppers zoals Panter en Sniper)
4 - Bon fireworks - oriental...
(mooi en goed betaalbaar)
5 - caferata- showtime...
(ischien wel de beste van allemaal! maar wil voor een goed oordeel meer producten van caferata hebben geschoten)

Ik vind het altijd erg moeilijk om een merk gelijk te bestempelen als goed, laten we eerlijk zijn, ieder merk heeft z'n goede en slechte producten. Dat is ook zo bij de beste importeurs, want niet iedereen heeft dezelfde smaak, gelukkig!:p Wel kan ik zeggen dat ik sinds afgelopen jaarwisseling helemaal lyrisch ben over de producten van:

Royal Fireworks, met name de mooie waaiers, ook zijn de nieuwe cake's van vorig jaar zeer goed qua helderheid, variatie en boeketgrootte. Dit jaar wil ik zeker weer wat producten van royal hebben, ook ben ik benieuwd waarmee ze dit jaar op de markt zullen komen!:)

Pronk vuurwerk, veel variatie in hun collectie én veel variatie in hun producten per stuk. Ik ben blij dat ik hun producten vorig jaar eindelijk eens met eigen ogen heb mogen bewonderen. Pronk vuurwerk kun je gewoon bestempelen als kwaliteitsvuurwerk en vuurwerk dat een mooi tempo heeft, niet te snel en niet te langzaam, tussendoor vaak even een tempoversnelling en dan weer shot voor shot. Pronk vuurwerk is dus ook zeker vuurwerk wat ik onthouden wil voor dit jaar!

Bon-Fireworks, dit jaar had ik ook een groot scala aan Bon-Fireworks. Het mooie van het spul van Bon-Fireworks vind ik dat er per cake weinig effectverschil in een cake zit. Dit verveelt bij Bon-Fireworks gewoon niet en het is dan dus ook heerlijk spul om in te zetten bij een showtje of doorlontproject:)

Rubro, zij zijn ook gewoon lekker aan de weg aan het timmeren, van de showtails cake hebben zij nu het effect ook verwerkt in de event stage maker, well done! De heavy legend serie zijn stuk voor stuk toppertje met heerlijke heldere kleuren en tussendoor snoeiharde salutes die uit de kleine maar fijne potjes komen!

Zo zie je maar weer, ik kan over ieder merk wel wat goeds zeggen, wel kan ik het vuurwerk pas echt goed beoordelen als ik het met eigen ogen heb gezien. Bovenstaande merken heb ik dan ook in de straat met eigen ogen mogen bewonderen en deze merken sprongen er toch echt wel uit!

Het merk wat ik geweldig vind is:
1. Bonfire.
2. Zena. (nog niet veel van afgestoken maar,wat ik had was super)
3. Rubro.

Mvg Mart

1. Rubro
2. Royal
3. Wolff (zakt steeds verder weg. ik had deze vorig jaar nog boven aan staan, maar de producten worden mij te duur.

1. Rubro
2. Royal
3. Wolff (zakt steeds verder weg. ik had deze vorig jaar nog boven aan staan, maar de producten worden mij te duur.

Mee eens. Vooral dit jaar was Wolff maar matig, terwijl het voorgaande jaren echt geweldig spul was. Oke, het is nog steeds geen slechte importeur maar de kwaliteit is (met name dit jaar) erg achteruit gegaan en dat is heel jammer...

Voor mij was Rubro dit jaar de nummer 1.

Na mijn ervaringen tijdens O&N 2011-2012 ga ik voor:

1. Drgn Line Breeschoten (alleen de pijlen had ik niet)
2. Monaco line Breeschoten
3. New Spirit Lesli
3. Crown Broekhoff
4. Zodiac Lesli
5. Diamond collectie Schuurmans
6. Weco Nederland
7. Made in China Lesli
8. Professional Style Breeschoten

Laatst bewerkt:
Rubro, Royal en Wolff. Bonfire is in mijn ogen achteruit gegaan met veel producten die in kwaliteit minder worden dus behoort die niet meer in mijn persoonlijke top 3.

Ik ga geen 1-2-3 doen! maar: ik waardeer ....hoog, omdat...

RUBRO- Nu ook voor het 2e jaar ervaring mee!
En wat ik heb gehad was super!
Omdat ik nu aardig wat producten van deze firma heb gehad/afgestoken kan ik een aardig(e) oordeel geven.
Of je nu een kleine cake of een groote cake neemt.
Of je nu een I-shape of een Fan-shape koopt,. Het is gewoon allemaal goed.
Ik zie Rubro als de nieuwe Alrounder op consementen gebied!

CAFFERATA- wat ik van deze firma heb gezien was super! Helaas kan ik deze firma niet heel goed beoordelen omdat ik pas 2 jaar vuurwerk van Cafferata heb gehad.
Maar wat ik van deze firma heb gezien was buitengewoon goed! (al is de prijs wel aan de hoge kant).

ROYAL-FIREWORKS-Een firma met erg mooie waaier cake's.
En gelukkig zijn de waaier's apart en creatief genoeg om aan te schaffen.
Ik Vind Royal zeer sterk door hun kleuren in hun vuurwerk.
geen enkel andere importeur gebruikt/heeft heldere kleuren als Royal.
Wil je iets wat dicht bij professioneel vuurwerk staat/in de buurd komt?..... neem dan Royal-Fireworks.

WOLFF-VUURWERK-Hier wil ik verder geen woorden meer aan vuil maken.
Ik vind Wolff-Vuurwerk het afgelopen jaar helemaal niet zo sterk meer.
Gelukkig blijft Wolff-Vuurwerk nog de ideale importeur voor de Perfekte budget cake's.
Voor klein spul kun je hier ook prima terecht.

Back
Bovenaan