Welke merken consumentenvuurwerk waardeer jij hoog?

Red Lantern, Flower Basket, Horse Brand en Tigerhead Brand..... nee, even serieus: Wolff bevalt mij al vele jaren zeer goed, maar ook Evolution en Pangu zijn naar mijn smaak prima. Vuurwerktotaal heeft ook mooi spul. Verder heb ik Funke leren kennen vorig jaar en ook dat is topspul.
Speciale vermelding voor Katan: de snipperrotjes (Böller B) met grijslont alleen al maken dat ik Katan alleen maar een groot compliment kan maken. Zeer frustrerend dat het door de wetgeving een eenmalige uitgave was..... Ergo: we kunnen kiezen uit zoveel goede merken, laten we hopen dat we nog jaren van onze mooie hobby kunnen genieten!

Rubro
Broekhoff/ magnum
Pangu
Wolf
Evolution( al vond ik de producten van afgelopen jaar tegenvallen)

Vuurwerk mania

De importeurs die het meest waardeer in willekeurige volgorde.

- Rubro
- Evo
- Funke
- Magnum/broekhoff
- Mania.

Eigenlijk waardeer ik ze allemaal. Iedere importeur heeft zo zijn toppers. Alleen maken deze steevast deel uit van mijn collectie..

Wat ik uit principe niet koop is cafferata. Te duur en vooral slechte uitwerkingen. Ik wil best voor iets betalen maar dan moet het effect daar ook naar zijn.

Voor de rest kijk ik puur naar het product en welk merk/label daar dan op ziet doet er voor mij niet echt toe.

Merken waar ik afgelopen jaar positief verrast over was:
- China red(dik bovenaan)
- Broekhof(na jaren niets van gehad te hebben)

Back
Bovenaan