Welke cake, pijl, fontijn etc heb je elk jaar in je collectie.

Zolang hij er nog was, Vette marja.
Hoogmoed ook!
Afgelopen jaar was het laatste jaar, hopen dat hij weer terug komt

Eigenlijk is er door wisseling van kwaliteit niet vaak meer een product dat elk jaar terug komt.. ook ben ik wel fan van iets nieuws proberen :)

De asian thunder pijlen was altijd een vaste, maar die zijn er nu uit.
ik weet niet hoe die nieuwe zijn maar ik heb nog een pakje of 6 dus kan nog ff vooruit!

De Midnight Msnia van Zena vuurwerk ontbreekt niet in mijn collectie, een 500 grammer voor vaak minder dan €25...

Ik heb nu voor het derde jaar op rij de golden box van zena en ook een crackling cake zoals New moon/crackling chry 2.0 ontbreekt nooit. (Vorig jaar beide)
Ik had ook 3 jaar op rij de zena cakebox maar deze komt dit jaar niet meer, heb sinds vorige jaar de big 19 en deze bevallen super, om voor de goede prijs een blijvertje te worden in ieder geval dit jaar weer.

Ik houd van afwisseling, dus ik heb eigenlijk elk jaar een andere collectie. Toch zijn er twee producten bij ik al jaren in het assortiment heb. Dat zijn de Hoogmoed en de Vette Marja van Marijn. Twee unieke artikelen die onmiskenbaar zijn en altijd uitstekend in de smaak vallen. Dit jaar betwijfel ik of ze er weer bij komen, want ik denk niet dat ik een bestelling ga plaatsen bij de Marijn winkel waar ik voorheen altijd kwam. Ik ben gewoon te druk met het werken in een (andere) vuurwerkwinkel, dus ik heb geen tijd om langs die dealer te gaan. Maar ook het vooruitzicht om geen korting te hebben daar, schrikt me af.

De laatste jaren had ik altijd spul van Zena,standaard waren de Light Year pijlen.

Dit jaar het roer helemaal omgegooid,en nu bestaat de collectie uit Rubro,Royal,Evolution en Wolff.

Pff, al sinds halverwege de jaren 70 elk jaar Happiness, de mooiste potjes die er waren, vroeger in een meterpakket, nu los...

Yup, hier hetzelfde. Ook al sinds jaren zeventig. Toen waren ze echt super, duurde langer en kwam het er met een geweld uit. Jammer van de slappe aftreksel van nu, maar toch blijf ik ze kopen. Jeugdsentiment :)

Ik heb al jaren Stars over Paris in mijn collectie. Die blijft erg mooi. En als klein spul altijd een stuk of 6 van die kleine 90 schots matjes.

Ik heb ook standaard de happiness en sinds enkele jaren ook elk jaar een brood Djf thunder van zena helaas waren ze niet op voorraad ze zouden ze nog deze maand binnen krijgen

Thunderkings (1 pakje van 40)
Extreme Thunder Rockets
Grondbloemen (alle soorten en maten)
Rocket Boom

Back
Bovenaan