Welke cake, pijl, fontijn etc heb je elk jaar in je collectie.

Geen. Ben van de vastigheid afgestapt door de vele prijsstijgingen, verschillen in kwaliteit en tegenvallers. Daarnaast houd ik wel van diversiteit. Wat het ene jaar niet bevalt, ligt er het jaar erop gewoon uit.

Als ik wel één ding echt mag noemen: meterpakket. Maar dat hangt echt af van de prijs. Is ook deze te duur, dan komt dit er niet meer in. Afgelopen jaar was dit al een twijfelgeval aan het worden, dus wat dit voor komend jaar gaat doen...

Dat blijft bij mij toch de sniper, die cake en ik hebben gewoon iets met elkaar en hij blijft gewoon mooi.

Sinds dat ik een groter budget heb zitten de wipe out & watch this van lesli wel in me collectie. wipe out koop ik meestal en watch this is een gratis product. Maar zijn zulke top cake's vind ik die zitten voor zover het kan altijd in me collectie.

Crackling candle van broekhoff.
Deze heb ik al zeker 6 jaar in mijn colectie!
En meestal meerdere.
Ze kosten geen drol en zijn erg goed!
Heerlijk voor overdag voor in de vooravond of voor in projectjes.
Dikke toppert.

Op sier gebied koop ik waar ik op dat moment zin en geld voor heb,op knalgebied heb ik voor de vooravond altijd altijd golden dragon crackers in huis

De heavy potjes van wolff of de heavy 3 of 5 heb ik al echt jaren in mijn bezit. Daarnaast de dutch thunder vanaf moment 1 dat die op de markt kwam.

Sinds een jaar of 6 7 al elk jaar aardig wat grote fluitpijlen.
Eigenlijk vind ik die ook onmisbaar voor oud en nieuw.

O.A.
Tolle lola,
Toffe lola,
screaming girls
Brullende schwiegermutters,
Cruise rockets,
en afgelopen jaar ook wat strikeforce pakketjes van wolff

Back
Bovenaan