Welk stuk vuurwerk eindelijk dit jaar voor het eerst

Wellicht moet ik me schamen, maar ik had de transbomber voor het eerst. Had hem al in het coronajaar besteld maar moest dan helaas afbestellen.

Vorig jaar te weinig vertrouwen dus alleen wat losse cakes van riakeo, maar dit jaar de elegance, en niet 1 maar 2, gaan wss achter elkaar geschoten worden.

Voor het eerst Riakeo, de Toxic is besteld en de Cupido zal t.z.t. nog volgen.

Daarnaast de Fire Valley en de Super Flowers voor het eerst (was nu of nooit).

Caïro crackling en de 400 shots display box. Zo lang bestaan ze natuurlijk ook nog niet, maar deze had ik gewoon al vanaf hun intro jaar moeten hebben. Net nog even mijn lijstje na gekeken en tot mijn verbazing was 95% van mijn collectie nieuwe producten. Afgelopen jaar dus een behoorlijke gok genomen. Absoluut geen spijt van gehad overigens.

Dit jaar heb ik voor het eerst de 4 seasons besteld van Rubro.
Elk jaar kwam het er niet van. Mandje in, mandje uit etc.
Meer vanwege het feit dat ik al genoeg had dan dat ik het geen toffe bak vind.

Dit jaar voor het eerst de viva la vita én de something different besteld, is normaal niet echt wat ik aanschaf maar toch maar overstag gegaan 😉😄 én zo staan er nog wel een aantal op het lijstje

Én ook hier, na verleden jaar de 500 grammers van riakeo uitgeprobeerd te hebben komen er zeker een aantal riakeo compounds bij in de straat dit jaar

Hier de Immortal Gold. Kijken hoe die zich gaat verhouden tot de Willow Mayhem van Magnum. Nu al zin in!

Hier debuteren dit jaar o.a.:

Triple Melody - Riakeo
Stealth Bomber - Alpha
Elysium - Alpha
Iro kin Beauty - Xclusif
Royal Match - Strike
Tournament Box - Geisha

Laatst bewerkt:
- Hardcore Helium. Deze bak is ook alweer een aantal jaartjes op de markt, maar ik greep steeds mis. Kijk er enorm naar uit om deze in de straat te zien dit jaar.
- Corolla Blue. Heb door de jaren heen al diverse Funke blokken geschoten behalve de Corolla Blue. Ben benieuwd of de kwaliteit van de nieuwe batches nog steeds zo goed is. (Ik verwacht van wel :yes:)

Back
Bovenaan