Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moet bovenstaand bericht wijzigen. Het worden dit jaar 3 Transbombers tegelijk.ik hoop dit jaar te eindigen met 2x de Transbomber. Enkele jaren geleden had ik er 2 stuks gekocht, helaas is toen alles in beslag genomen. De afgelopen jaren de voorkeur gegeven aan andere boxen, nu toch maar eens eindigen met deze ex-box van het jaar. Ben benieuwd of ze nog steeds indrukwekkend zijn.
Daar ga je zeker van genieten! Kom hem niet meer tegen in de buurt helaas. Stand-alone al prachtig, maar ook fantastisch als intro voor een W/Z-shape showtje.De Rainbow / Something Different van Wolff. Ben reuze benieuwd hoe die het in de straat gaat doen.![]()
Bruut geweld. Erg van genoten ondanks vonkoverslag. Begint ongeveer bij 4:35.Moet bovenstaand bericht wijzigen. Het worden dit jaar 3 Transbombers tegelijk.
Zijn inmiddels besteld.
Ik zag hem staan bij Outlet en die gaan morgen om 12.00 uur open dus wellicht ligt daar je kansIk moet en zal dit jaar de crash box afsteken desnoods betaal ik er €200 voor, zit er al sinds juttemis achteraan, maar telkens te laat met aanschaffen waardoor ik de box misliep, 3 compounds van de bonfire serie en de big x(nieuwe espada palms box etc) en de helsinki skyscrapers
Ik heb er nog wel eentje liggen. Wel voor die 200 euro uiteraard.Ik moet en zal dit jaar de crash box afsteken desnoods betaal ik er €200 voor, zit er al sinds juttemis achteraan, maar telkens te laat met aanschaffen waardoor ik de box misliep, 3 compounds van de bonfire serie en de big x(nieuwe espada palms box etc) en de helsinki skyscrapers
Voor mij idem! 2 stuks besteld maar nog nooit eerder gehad..Ik denk datnik dit jaar mocht ik hem tegenkomen toch de transbomber voor het eerst aanschaf