Welk product zou je willen stoken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh die Heavy 3 heeft hier ook zoveel in de collectie gezeten. Super stookvoer voor weinig geld.

Eerste batch Triple-x, 1,2 200 shots, 1e paar batches van de specials (katan), the branco 18, big 19 (wolf of rubro wie heeft ze niet gehad), buurtassortiment, Pangu Garden party's en smashboxen en nog veel meer

Baal daar dus echt van, deze tijd helemaal misgelopen want de focus lag hier toen niet. De 1.2” Assorted was inderdaad geweldig. Ik had hem in 2022, is dit de eerste batch geweest?

Poeh dat is een flink lijstje wat ik nog wel eens een keer in mijn handen zou willen hebben, maar ik in het verleden wel heb geschoten. Dingen die nu zomaar bij mij opkomen zijn de Colorful City van Pangu. Dat was één van mijn favoriete doosjes. Gelukkig vaak kunnen schieten. Het eerste jaar van de Rumble in the Jungle. Er zat iet wat te weinig stijglading in dus je stond letterlijk midden tussen de blinkers. Mijn jas zat vol brandgaatjes, maar wat was dat doosje genieten. De eerste versie van de Snowstorm, ongeëvenaard blok was dat. De Rocket Boom vuurpijlen. Heel wat pakken van weggestookt. De smiley pijl was altijd gaaf! Het kleinspul om overdag te stoken. Net als velen enorm goede herinneringen aan het met een rugzakje op rondstruinen door de buurt met een groep. De F3 single shots. Wat waren die vet. De Pro Fire lijn van EVO. Heerlijke 25 schots cakes die zich ook uitstekend leenden om zelf blokjes van samen te stellen. Een aantal producten van Marijn, zoals bijvoorbeeld de Down Under, Amazon, Cadeautje 3. En de rest die ik vergeten ben.

• Like
Waarderingen: GMP
Ik denk dan aan de Skyline on Fire van Evo.
Zeker een van de mooiste producten en dat komt mede door die 50mm mines. Hoewel ik 2 jaar geleden dacht dat het de laatste in de straat zou zijn ga ik er dit jaar nog voor de allerlaatste keer van genieten. Deze had overigens nog net iets beter kunnen zijn als de cakes wat beter zouden doorlopen want standaard zijn de pauzes soms wat aan de lange kant.

kingsmen of skyline on fire van evo inderdaad lijken me hele dikke bakken, ene kant hou ik van chaos en de andere kant is wat sierlijks ook gewoon genieten haha

kingsmen of skyline on fire van evo inderdaad lijken me hele dikke bakken, ene kant hou ik van chaos en de andere kant is wat sierlijks ook gewoon genieten haha
Kingsmen is super en je moet hem eigenlijk gewoon een keer gehad hebben of toch in ieder geval live meegemaakt. Een ruime stookplaats is wel aan te raden want ze gaan niet altijd allemaal recht omhoog 😅

Nog niet genoemd, maar de Camuro King van wel 1 van de grootste toppers toen de 500grams regeling er kwam. Die zou ik ook nog wel eens weer willen stoken.

Die F3 Single shots inderdaad, maar fireball of een supernaut van Funke zou ik graag eens willen schieten.

De F3 single shots, maar ook de allereerste batch van de 19sh cakes van vuurwerktotaal (barely legal) Dat waren ook hele beste klappers. Daarnaast de branco nooit gehad, maar gezien de reacties op het beeldmateriaal wat ervan is een flinke topper.

Na het filmpje gezien te hebben van de Goldbomber van Funke, zou ik die wel in de straat willen, wat een vette bak ! Is me alleen te duur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan