Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Caïro crackling, stars over paris, cruel traction, transbomber, triple-x, Shots of AnarchyWat is nou echt het paradepaardje van het Nederlandse vuurwerk in de afgelopen 10 jaar?
34x ook echt...Bedoel je deze
Er zijn er nog wel een paar op te noemen,maar Caïro crackling en Transbomber,zijn zeker wel al langlopende suc6 nummers,die ik persoonlijk nog steeds erg fraai vind.Caïro crackling, stars over paris, cruel traction, transbomber, triple-x, Shots of Anarchy
Noem ze eensEr zijn er nog wel een paar op te noemen,maar Caïro crackling en Transbomber,zijn zeker wel al langlopende suc6 nummers,die ik persoonlijk nog steeds erg fraai vind.
Ik denk dan aan de Skyline on Fire van Evo.Wat is nou echt het paradepaardje van het Nederlandse vuurwerk in de afgelopen 10 jaar?
In de Nederlandse markt denk dan toch al gauw aan de the Branco en dan de eerste versie.Welke producten zou je zelf nog willen hebben @ElegantPyro ?
Zeker een van de mooiste producten en dat komt mede door die 50mm mines. Hoewel ik 2 jaar geleden dacht dat het de laatste in de straat zou zijn ga ik er dit jaar nog voor de allerlaatste keer van genieten. Deze had overigens nog net iets beter kunnen zijn als de cakes wat beter zouden doorlopen want standaard zijn de pauzes soms wat aan de lange kant.Ik denk dan aan de Skyline on Fire van Evo.
Kingsmen is super en je moet hem eigenlijk gewoon een keer gehad hebben of toch in ieder geval live meegemaakt. Een ruime stookplaats is wel aan te raden want ze gaan niet altijd allemaal recht omhoogkingsmen of skyline on fire van evo inderdaad lijken me hele dikke bakken, ene kant hou ik van chaos en de andere kant is wat sierlijks ook gewoon genieten haha
Zena mayhem.Noem ze eens![]()