Welk product wil jij absoluut scoren dit jaar?

Leuk topic dit!

Ik wil eigenlijk sowieso de garden party 1, final colours, full moon party, golden illusion en de dragon box 3. Of het er allemaal gaat komen zien we dan wel.... :D

Nou best veel eigenlijk: Final Colorz, Red Widow, Spinnerz to Colorz, White Red Rebel, Red Head Willow, Mega Willows, Secret Salute en zo kan ik eigenlijk nog wel even doorgaan, maar dit komt er zeker!

Bij mij op de wannahave list :

Mega Willows
Limited Edition 3
Colorfull City 2017
Mega 6 Star
Spinnerz 2 colorz
Zena shellkit (ondanks nog 3 sets over, ik moet er meer!!!)
Eccentric Shots ( ook nog 2 sets van liggen maar hier wil ik ook meer van stoken)
Een set goede 19 shots cakes zoals bijv lucky 19

Dumbum Singleshots ( Die heb ik al besteld :) )

Hier ook wel wat op de wensenlijst, om in de loop van het jaar proberen te bemachtigen. :)

Boxen
* Vuurwerktotaal - Glitter Willow 2 Colorz (reeds gehad) of 2x Vuurwerktotaal - Final Colorz
* Evolution - Snowstorm (reeds live gezien)
* Een box van importeurs die mijn interesse hebben gewekt. Zoals bijvoorbeeld de Bulldozer van China Red, of de El Patron van St8ment.

Aan losse cakes heb ik niet echt iets wat ik per sé zou willen, dus die komen wel in de oktober/november freakacties.

Overig
* Evolution - Showtails
* Een pakket van rond de 15 a 20 Euro (toch wel iets wat ik gemist heb de voorbije jaren, het stoken van kleine meuk) :p

Ik wil dit jaar zeker de Espada Palms Display Box. In principe bijna dezelfde effecten (op enkele kleurafwijkingen na) als de Europa Star en Telesto Star van de Mega 3/6, maar ik vind het tempo beter en de Espada Palms schiet ook enkele salvo’s.

Ook de Serenity staat op de wenslijst. Dit jaar de Acatenango gehad, en dat was een topper, maar als ik de 2018 Serenity bekijk, ziet die er nóg strakker uit. Mega Willows en The Branco staan ook hoog op de lijst, maar met slechts 12 salvo’s ieder zijn ze zo kort. Dus die staan bij ‘misschien’.

En als laatst de Something Different van Wolff.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk is heel mijn wishlist al besteld.
- Mega Willows
- The Branco
- Evo Bomber
- Smash box 2
- Transbomber
- Dumbum 16
- Delicious Thunder 2018

Wel nog op de wishlist:
Eccentric shots
Dumbum Single shots
Red bastards 2018

Ik wil voor onder de 200 euro toch echt de Tournament box van Mainia een keer proberen, films waren echt gruwelijk van die bak.

Nog even wachten op het vakantiegeld met bestellen! :D

Ik wil voor onder de 200 euro toch echt de Tournament box van Mainia een keer proberen, films waren echt gruwelijk van die bak.

Nog even wachten op het vakantiegeld met bestellen! :D

Deze staat ook bij mij op de wenslijst. Kleine tip: Ergens in Noord-Brabant voor onder de 200EU te scoren.

Gangsta's Paradise - Lesli
Gold Strike - Geisha
Ultimate Prof Box - Mania
Pyrocentury - Triple X

Gangsta's Paradise - Lesli
Gold Strike - Geisha
Ultimate Prof Box - Mania
Pyrocentury - Triple X

Filmpjes :

Laatst bewerkt door een moderator:
Twee passende mixed shape boxen die ik voor twee transbombers wilt stoken

En de keuze is toch gevallen op de Smash Box 2, die wil ik zeker nog meemaken in de straat.

Wat ik nog aan de eerdere wishlist toe heb gevoegd: de Spain Fan Style van Katan. Los gezien zijn het de ideale cakes om een combi mee af te sluiten.

En de acetenango, als rustig begin van de finale. Een schouwspel an sich

Back
Bovenaan