Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?
Iedere freak herkent dit waarschijnlijk wel, een artikel die ter er ieder jaar weer bij moet hebben. Dus, welk product heb jij het vaakst in je collectie gehad?
Als ik de astronauten van vroeger en de Hapiness niet meetel zal dat toch de Transbomber zijn, volgens mij het enige product dat ik sinds hij op de markt kwam ieder jaar gehad heb.
Edit:
Ik moet op bovenstaande terugkomen, ik heb al zolang als ik me kan herinneren nagenoeg altijd wel een of meerdere Bugano/Zink fonteinen.
Qua cakes de Monster Ride, hoewel die er afgelopen jaar al niet meer bij zat. Als we gaan kijken qua aantal verpakkingen denk ik dat ik van de Extreme Shocking thunderkings vroeger wel 80 pakjes heb gehad bij elkaar. En Super Thunder kanonslagen ook wel tientallen pakjes gehad.
Afgezien van de vrachtladingen astronauten, jumping jacks, lady crackers en andere matten 'toen ik nog jong was' is het van de afgelopen jaren denk wel de red thunder van Argento.
Transbomber. Echt vanaf jaar 1 dat ik mezelf "freak" mag noemen zit die in mijn collectie. Ook dit jaar weer 3x in bestelling staan. Denk als slot 3x tegelijk.
Ik denk dat ik nog steeds voor het buurtassortiment moet gaan, wat heb ik er daar veel van geschoten zeg. Maar inmiddels komt de transbomber ook zeker in de buurt, zit er ieder jaar weer meerdere keren bij.
De laatste jarem was er eigenlijk altijd 1 product dat niet mocht ontbreken, alleen of in combinatie met anderen en dat is de Whicked Whistle. Helaas afgelopen jaar alles opgemaakt, dus moet de komende tijd op jacht naar nieuwe voorraad of een waardige vervanger...