Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de producten waren dit natuurlijk de single shots. Hier is de Stars of paris heel veel jaren in de collectie geweest. Tegenwoordig standaard de Tramsbomber en het buurtassortiment van Rubro.

Astronauten. :p Hehe, nee qua sier heb ik toch wel als meeste fonteinen gehad. Van de Hapiness tot Titanium Vulcano van Vulcan tot de Crackling Crystal van Cafferata.

Oh vergeet ik bijna het Buurt assortiment en de fluitbakjes.

Van de compound redhead willow Van redwire.

Waarom? Eigenlijk omdat 55 euro meer dan waard is in de sales van afgelopen jaren

Ik denk dat dit voor mij de volgende producten zijn;

- Heavy legend 16, 25 sinds ze er zijn
- Big 19
- Delicious thunder
- fluitcake van 225 sh

Welke ik altijd had, maar helaas niet meer te krijgen zijn
- Concerto rosso
- Stars over paris
- Dutch thunder

Ik heb de Evolution Snowstorm 3 jaar op rij gekocht , ook dit jaar nog de oude versie kunnen bestellen. Dit is voor mij dan ook de cakebox welke ik het vaakste besteld heb.

Ik probeer zo veel mogelijk verschillende producten te schieten. Vandaar dat ik grote producten niet snel een tweede keer zou halen.

Uitzonderingen zijn de Return of the Phoenix welke ik al een paar jaar (in veelvoud). Uniek product welke je altijd kunt blijven schieten!

Ik zit hard te denken of er compounds zijn welke ik vaker dan 1 keer heb geschoten. Ik denk het niet

Als ik kijk naar de categorie klein spul, dan heb ik de Thunderkings van Katan het meest in mijn collectie gehad. In 2014 had ik ze voor het eerst en dat is toen erg goed bevallen. 2 jaar later kreeg ik de 2016 batch uitgeleverd en daar werd ik nog enthousiaster van, want dat was de hardste Nederlandse thunderking die ik ooit heb gehad. Ik heb er jaren lang van genoten van de pakjes van 4 stuks en ook in de jaren erna met de bulkpacks van 40 stuks was ik altijd meer dan tevreden. Helaas is hieraan een einde gekomen door het verbod op single shots, maar ik ga dit jaar uiteraard wel de mine versie van de Katan Thunderking bestellen. Hebben weliswaar een ander label en 2 knallen i.p.v. 1, maar toch moet die er komen. Gelukkig hebben we van de oude vertrouwde 2016 batch de beelden nog van enkele jaren geleden.

Katan Thunderking 1.JPG

Katan Thunderking 2.JPG

Dat moeten dan echt de kanonslagen zijn. Daar hebben we echt dozen vol van weg gestookt in de jeugd. Hele dagen waren we daar zoet mee, want we beginnen al op de eerste verkoopdag uiteraard, dat werd toen geaccepteerd.

Toch wel de transbomber, normaal neem ik een product hooguit 1-2 keer maar transbomber heb ik nou toch wel 4x achter elkaar gehaald en dit jaar staat hij weer in de straat

Wordt een beetje saai nu maar bij mij ook de Transbomber en ondanks dat de huidige versie minder spectaculair is dan de allereerste versie staat ie ook dit jaar weer gewoon in de straat.

Tja,waar zal ik beginnen vanuit het verleden. In de jaren 80 uiteraard de Shishing crackers,moon/air travelers,grondbloemen,meterpaketten,tigerhead rockets en de Corsair strijkers (waren standaard)

In de jaren 90 de 100000 klappers,Corsair strijkers,vage Chinese flowerbeds en de vuurpijlen van Weco en Zink.

Laatste jaren is het natuurlijk veranderd,maar wat steeds nog terug komt is het buurt-assortiment van Rubro wat er altijd bij moet zitten. Heb de Transbomber ook veel gehad maar sla ik dit jaar over,tijd voor wat afwisseling.

In de jaren 90 was het familiepakket met toverfonteinen het meest terugkerend. En natuurlijk de singing flowers van Dynasty.

De cruiserockets keerde terug in grote getalen met de pyrostar 2 een hele periode naast de nieuwe collectie. En uit België de chainthunder 500 en de crackling chrysantinum met nog wat waaiers, en de hypnotised en de Rosyclouds en de weco corsair wat een geweldig stukje knalvuurwerk. En natuurlijk niet vergeten de 250 fluted van original dozen kwamen terug.

Verder is The Big 5 een fenomeen geworden komt ieder jaar terug van vuurwerktotaal.

Big 19 of laatste jaren Lucky NR19 vaste prik. Maar 19sh. 30mm zitten er sowieso standaard bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan