Welk klein spul stook jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Helaas zijn er de afgelopen jaren veel artikelen verdwenen, maar zijn er ook veel artikelen bijgekomen. Laat hier weten welke kleine artikelen jij stookt en wat de aanraders zijn.

Voornamelijk cat 1 fonteinen, grondbloemen en knetter-rotjes, dit allemaal samen met mn zusje die ook langzaam groot vuurwerkfan aan het worden is :D

Funke condors, hollenfeuer, geysir C, tornado wirbel, glamour shots, Neon Clouds, goldfontanen, blumfontanen, crackerfontanen enz. , hoop cat1 troep, beetje mix van 70% stil rest crackling en enkele klap (om de buurt niet op stang te jagen!)

Laatst bewerkt:
Er is zo veel mooi klein spul te koop tegenwoordig, wil daar ook eens meer in verdiepen. Dat gaan we de komende tijd dus eens doen.

Ik weet het dit jaar nog niet eigenlijk. Moet me er nog eens goed in verdiepen. So wie zo de raketjes van Lesli of Mi Flai Hai van Wollf, de Tapas van GBV maar verder ga ik er in de komende maanden eens even goed voor zitten.

Crackling mines ben ik echt wel fan van. Die komen er dit jaar zeker weer bij. En de Orc van Lesli. Een karton als het kan.

Afgelopen jaar veel klein spul gestookt, geniet daar steeds meer van en wil daar dan ook vooral mee door gaan. Vorig jaar onder andere de orc, phantom, chuckoo chuckoo, cracker fontane, bardarbunga, killer bee, hollenfeur, white caiman en 5m goldfontanen gestookt.

Maar wil dit nog meer doen, wie heeft er nog goede tips met goed klein spul?

Laatst bewerkt:
Ik stook altijd graag wat fonteinen en spinners. Mijn favorieten zijn de Zink/Bugano fonteinen (niet echt klein spul), Gletscher fonteintjes, Funke Cuckoo Cuckoo fonteinen en spinners zoals de Giga Albatros en Vampir.

Funke komt de laatste jaren met steeds meer mooi klein spul en daar wil ik toch wel meer dingen van gaan proberen.

Ik hoop dat dit jaar de Funke luftheulers weer in de verkoop komen. Anders blijft het bij wat fonteinen en single shots uit Duitsland en het restantje Funke Feuerfalke. Bugano's schaar ik niet onder klein vuurwerk idd.

Kan me er heerlijk mee vermaken,

Hollenfeuer, Kalbiber C, Giga Albatros, Orc, Silberheuler, al deze toppertjes en nog een aantal mooie/woeste fonteinen zijn er zowiezo weer bij dit jaar.

Vooral de Orc en Funke staat hoog op de verlanglijst om weer (bij) te kopen :D

Cracker Fontänen, Cuckoo Cuckoo Mix, Geysir Kal.C, Höllenfeuer, Bengal Feuer, Crackling flowers, Stromboli & Orc.

Vooral de Orc bleek afgelopen jaarwisseling echt een geweldige stookvoer aanwinst ;).

Voornamelijk cat 1 fonteinen, grondbloemen en knetter-rotjes, dit allemaal samen met mn zusje die ook langzaam groot vuurwerkfan aan het worden is :D

Om nu toch maar tot de conclusie te komen met dank aan jullie dat het funke spul top is
Cuckoo cuckoo fonteinen besteld, laser balls van Argento, Knisterfeuer kaliber B van Funke en de Orcs van Lesli besteld!

Om nu toch maar tot de conclusie te komen met dank aan jullie dat het funke spul top is
Cuckoo cuckoo fonteinen besteld, laser balls van Argento.....

Ooh ja, ik was een te gek product helemaal vergeten! De mosquito's van Lesli, vergelijkbaar met de Laser balls van Argento. Die zijn ook echt top als klein stookspul :blink:.

Mooie dingen zijn dat he, bzzzzz en weg de lucht in :wink:

Ja die zijn klein maar superfijn :D. Eens kijken of ik die Laser balls dit jaar ergens kan scoren. Zou ze wel eens willen vergelijken met de mosquito's. Ze verschillen nml iets van elkaar.

Zie vooral het spul van funke genoemd worden. Wat je in de wandelgangen hoort/leest zullen de leveringen minimaal zijn, dus ben bang dat dat weinig te koop zal zijn. Gelukkig heb ik daar zelf nog wat van over. Maar zijn er meer dingen, buiten het spul van funke om, wat echt aan te raden is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan