Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee mag niet, daar het vuurwerk aangeleverd dient te worden in Pyropacks.Ja, ik zou het leuk vinden. Zou het ook kunnen met zelf meegebracht vuurwerk?
Nee mag niet, daar het vuurwerk aangeleverd dient te worden in Pyropacks.
Ik bestel alvast een katan apecial grande 400 !
Net hierover gepraat met iemand, als er een verbod komt dan mogen alle gemeentes wel brieven van ons ontvangen met concrete plannen voor afsteekplekken. Gecontroleerd, ieder ze zin! Eerst maar eens een goede brief met tegenargumenten voor een verbod en vervolgens een verhaal met het afsteekplekken plan. Daarnaast moet er een vereniging komen vanuit ons en niet de bpn of weet ik het wat. Ik zal eens brainstormen.
Er moeten oplossingen komen! Vind het trouwens een goed plan van je. Laat ook maar de nederlandse PGI komen hoor binnenkort.
Heel aardig dat je zoiets op poten zijn, Mike, geweldig. Een Nederlandse PGI zou een mooi jaarlijks terugkerend evenement zijn excl de zelfbouw dan, booooooh.
Persoonlijk hoeft het voor mij niet zo. Voor mij zit de hobby, naast het hele jaar bezig zijn met inkopen/forums/producten/lijstjes, vooral in de spanning thuis voor het 00u moment (en natuurlijk de uren er omheen), en het afhalen de dagen er vooraan en het dan een tijdje in huis hebben waarbij de spanning en verheuging enkel nog verder opbouwt. Man, ik mis het nu al zo fokking gruwelijk.
Zo'n evenement zou voor mij stoken om het stoken worden, en voor mij niet met de traditie te maken hebben. Dan ga ik net zo lief door het jaar naar leuke vuurwerkshows kijken ergens, en dat budget lekker in andere zaken steken.
Desalniettemin een mooi initiatief.
Andere vraag: dan kan men enkel Katan producten afnemen, zodat dat budget bij jullie belandt? Of kan bij elke importeur besteld worden?
Heel aardig dat je zoiets op poten zijn, Mike, geweldig. Een Nederlandse PGI zou een mooi jaarlijks terugkerend evenement zijn excl de zelfbouw dan, booooooh.
Persoonlijk hoeft het voor mij niet zo. Voor mij zit de hobby, naast het hele jaar bezig zijn met inkopen/forums/producten/lijstjes, vooral in de spanning thuis voor het 00u moment (en natuurlijk de uren er omheen), en het afhalen de dagen er vooraan en het dan een tijdje in huis hebben waarbij de spanning en verheuging enkel nog verder opbouwt. Man, ik mis het nu al zo fokking gruwelijk.
Zo'n evenement zou voor mij stoken om het stoken worden, en voor mij niet met de traditie te maken hebben. Dan ga ik net zo lief door het jaar naar leuke vuurwerkshows kijken ergens, en dat budget lekker in andere zaken steken.
Desalniettemin een mooi initiatief.
Andere vraag: dan kan men enkel Katan producten afnemen, zodat dat budget bij jullie belandt? Of kan bij elke importeur besteld worden?