Weer / Meteo met Davidh

Het is even afwachten. Het kan vriezen en het kan dooien letterlijk. Heb wel liever een beetje mist dan kei veel regen en wind. Dan kan je in iedere geval grond vuurwerk afsteken. De afgelopen dagen was het heerlijk koud in de nachten en sfeervol.

Het is even afwachten. Het kan vriezen en het kan dooien letterlijk. Heb wel liever een beetje mist dan kei veel regen en wind. Dan kan je in iedere geval grond vuurwerk afsteken. De afgelopen dagen was het heerlijk koud in de nachten en sfeervol.

Hier sluit ik me bij aan. Lichte mist beperkt meestal niet het zicht op je vuurwerk.
Maar regen zorgt er gewoon voor dat je niet lekker buiten kan staan, en als je veel stookt de kans op uitgaan ook groter is.

Het is nog 3 weken, laten we nu rustig afwachten accuweather is op lange termijn niet betrouwbaar, ze kunnen amper het weer voor morgen voorspellen

Het is nog 3 weken, laten we nu rustig afwachten accuweather is op lange termijn niet betrouwbaar, ze kunnen amper het weer voor morgen voorspellen

Precies, plus dat accuweather op de korte termijn ook niet betrouwbaar is. Heb me op vakantie al zo vaak positief en negatief laten verrassen door accuweather.

Ik denk zomaar dat we een kletsnatte jaarwisseling krijgen

130929_15449_sbsprobleemwijkkees_400_274.jpg

Het enige dat zeker is over het weer tijdens de jaarwisseling is dat het gaat plaatsvinden van 31 december 2019 tot en met 1 januari 2020.
Verdere verwachtingen zijn op deze termijn letterlijk net zo betrouwbaar als koffiedik kijken.

Laten we dus nog even wachten tot ongeveer Kerst. :kerst:

Eddy.

Gelet op diverse demo's de komende dagen (Orthen, Rijnsburg, Kuiper, Holten, vuurwerkduitsland, Kaboom, etc.) zou ik een weersvoorspelling voor morgenavond en zaterdagavond wel zeer waarderen.

@Davidh, Dabombe kom er maar in... :p

Laatst bewerkt:
Wind is vrijdagavond geen probleem, meest droog op de meeste plaatsen, ZW 3-4....zaterdagvond waait het echt wel harder met 4-5 Bft, wellicht net niet hard genoeg om shows te stoppen aan het begin van de avond maar gedurende de avond neemt de wind flink af ook uit ZW...kortom..ik zie geen problemen...enkele bui wel mogelijk...

De eerste voorspellingen op Buienradar en andere sites staan er weer op. Word weer dagelijks alles in de gaten houden.... ben benieuwd wat de deskundigen hier al zien op de kaarten

Morgen zelfs tot 20 graden in Duitsland (Begint ook inmiddels te wennen in december :bonk:)

De dagen rond de kerstdagen met name weer onstuimig. Daarna lijkt het weer zich te kalmeren. Richting eind van de maand is de tendens voor nu me met name grijs en saai weer met wat kans op miezer en/of motregen. Minder kans op grote neerslaghoeveelheden en ook weer normalere temperaturen voor deze tijd van het jaar (gemiddeld 5 a 6 overdag, nacht rond 3).

Veel members geven dat nu als verwachting.

Pluim van knmi: https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen-en-verwachtingen/weer-en-klimaatpluim
Pluim Buienradar: https://www.buienradar.nl/nederland/verwachtingen/de-pluim
Doen we een rondje langs diverse sites van de oosterburen dan eenzelfde beeld.

wetter.com.jpg
wetter.de.jpg
Wetteronline.jpg
accuweather.jpg

Maar onthoudt. Niets zo veranderlijk als het weer :shy:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan