PyroJasper
VWC lid
Kan ik voor deze voorspelling ergens tekenen? Ziet er goed uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Update. Rond de jaarwisseling zoals eerder verteld hangt er inderdaad nu op de weerkaarten wat gespetter boven ons land. Geen hele grote hoeveelheden, rond de 0.2mm per uur en de kans hierop is 40% en het is de vraag wanneer dit ons exact zal passeren. Temperatuur nog steeds een graad of 7 overdag en in de nacht ongeveer 3 a 4. Wind is zwak 2 a 3.
Nee dat ging over de voorhoede van FeyenoordZag net iets staan waar ik niet blij van werd. Grote kans op mist..![]()
Nee dat ging over de voorhoede van Feyenoord![]()
Wat is de laatste voorspelling voor vanavond/vannacht? Hoor nu berichten van dikke mist..
https://www.geenstijl.nl/5151598/alvast-gecondoleerd/
Voor de weerkenners, is er een serieuze kans op flinke storm?
Het zou zo maar kunnen. Er trekt via Atlantische oceaan een zwakke depressie onder de straalstroom door en die zou dan flink kunnen uitdiepen met een fors windveld eromheen. Dat uitdiepen en flink windveld eromheen opbouwen zou bij ons land in de buurt moeten gebeuren. Het is dus een mogelijkheid maar geen zekerheid. Er waren vanochtend modellen met 12 Bft aan zee voor korte tijd en windstoten richting 150 km per uur aan de kust maar het kan ook 8 Bft worden met 90-100 km per uur ofwel een gewoon windveld. De koers van het laag en de precisie ligging onder de straalstroom zullen alles bepalend zijn. Pas 24 uur van te voren zal eea echt duidelijke worden....voorlopig ga ik uit van stormmogelijkheid, 9 Bft voor korte tijd want het laag trekt zeer snel voorbij.