WCKD Warlord

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 0426
Artikelnaam: WCKD Warlord
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 30 schoten
Effectomschrijving: Deze 500-grammer zorgt voor oorlog in de straat! Wordt jij de warlord?
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: € 29,99
Adviesprijs: € 27,50
Online prijs: € 24,50
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

426-warlord.jpg

Demo 2020:

Demo 2019:

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg gaaf deze. Dikke, mooi uitgewerkte effecten.
Ben benieuwd hoe hij echt zal presteren, maar voor dit geld kun je bijna geen miskoop begaan.

Zoals deze werdt aangekondigd werd verwacht dat deze cake de winkels gaat uitvliegen. Nou als die echt zo presteert als op de demo dan is dat zeker geen miskoop. Grote boeketten met een knetter harde burst, was echt onder de indruk :handsup:

Zeer benieuwd naar de filmpjes. Eerste reacties zijn erg positief en de prijs is al top.

Echt een hele goede cake dit voor ook nog eens een hele goede prijs. Een van de toppers van de avond.

Wat een topper heeft Magnum hiermee in handen. Als deze op -10% of max -20% in de straat komt te staan, dan nog is het een geweldenaar.

Ik moest bij deze op een of andere manier qua kwaliteit een beetje aan een Rood wit Rebels Cakeje denken...

Deze sprong er van de losse cakes inderdaad uit en is qua prijs ook tip top in orde! Bewegend beeld (vanaf 4:33):

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties, deze was echt geweldig. Afgezien van de prijs gewoon al een hele goede cake met effecten die ik persoonlijk erg mooi vind. En voor die prijs echt een musthave!

Vind hem op film zo nog niet heel bijzonder, maar ga er vanuit door de reacties dat het in het echt een stuk beter is. Kan op de lijst dus.

Back
Bovenaan