WCKD Warlord

Om geld te besparen staat op de ene kant van de doos WCKD Warlord en op de andere kant Supercell. Grotere hoeveelheden van dezelfde doos dus goedkoper produceren en dus deze superprijs. Deze doos staat per ongeluk omgedraaid.

Of ten minste, dat is wat mijn fantasie er van maakt. In werkelijkheid zal het waarschijnlijk een verdwaald doosje zijn :wink:

Om geld te besparen staat op de ene kant van de doos WCKD Warlord en op de andere kant Supercell. Grotere hoeveelheden van dezelfde doos dus goedkoper produceren en dus deze superprijs. Deze doos staat per ongeluk omgedraaid.

Of ten minste, dat is wat mijn fantasie er van maakt. In werkelijkheid zal het waarschijnlijk een verdwaald doosje zijn :wink:

Dat is verdikkeme een goed idee! Maar nee, het is inderdaad een verdwaald doosje, er zaten in deze container twee stuks verstopt voor onze buren!

Hele dikke cake, keiharde burst en volle boeketten. Had dit niet verwacht voor het geld! Was samen met de andere Magnum producten het beste wat er vanavond geschoten was.

Afstand was zo'n 75 meter.

Wow! En dan te bedenken dat je tijdens de 30% korting actie dit ding kon kopen voor zo'n 12 piek, bizar goede cake! Blij dat ik hem besteld heb.

Wow! En dan te bedenken dat je tijdens de 30% korting actie dit ding kon kopen voor zo'n 12 piek, bizar goede cake! Blij dat ik hem besteld heb.

Ja niet normaal, kan bijna geen winst op gemaakt worden. Perfect blokje om per 6 te schieten! Heerlijk gevulde lucht met keiharde klappen en voor dat magere bedrag.

Hahaha: einde filmpje: tering...ik had er 3 moeten kopen. Voor het eerst spul zonder straatfimpjes besteld en als ik dit zo zie heb ik er geen spijt van dat ik er 2 heb genomen.

Nog ff 3 van besteld, ook omdat ze bij de show positief naar voren kwamen. Nu 6 totaal :-)

Back
Bovenaan