WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Komt er nog een vergoeding voor de wicked 6?

Kooiloos, zachte burst en weinig effect lading. Hoop dat daar toch nog een oplossing voor word gevonden.

Komt er nog een vergoeding voor de wicked 6?

Kooiloos, zachte burst en weinig effect lading. Hoop dat daar toch nog een oplossing voor word gevonden.

Een vergoeding zoals in de trend van Red Dawn & Sky Hunter fiasco? Daar twijfel ik ten zeerste over

Hier een video van de volledige set achter elkaar. Mooie kleuren en dikke mines! Dankzij de vonkoverslag op momenten erg tof. Helaas kwamen sommige cakes kwamen net iets te kort qua spreiding en burst maar voor het geld was het een prima set.

Magnum vuurwerk heeft als gebaar naar de liefhebbers de onlineprijs voor de WCKD Six dit jaar verlaagd naar €69,00

Wel leuk,de namen van de cakes betekenen 1 tm 6,in een van de maya talen. Het zogeheten Yucateeks Maya.

Hun 1
Ka’a 2
Óox 3
Kan 4
Ho 5
Wax 6

Mooie prijs, maar daar heb je toch weinig aan, achteraf, als je vorig jaar dik teleurgesteld was. Ik heb ze overigens niet gehad, maar ik zie de logica van het goedmakertje niet.

Magnum vuurwerk heeft als gebaar naar de liefhebbers de onlineprijs voor de WCKD Six dit jaar verlaagd naar €69,00

Moeten we hier blij mee zijn? Ik heb nog ruim 16 kilo kruit te goed van vorig jaar.

(280 gram per pot, 10 sets 60x 280 gram te weinig gehad) blijf het gewoon zware oplichting vinden.

pardon? Dit is toch geen oplossing? Ik heb vorig jaar minder betaald voor deze pakketjes dan €69.

Dus dit is een gebaar voor de liefhebbers? ik verwacht eigenlijk wel een vervanger voor deze Pakketten, met bijvoorbeeld 50% korting op cakes die wel echt 500gram bevatten, waar ik vorig jaar voor dacht te betalen!

Op hun eigen site adverteren ze nog steeds met 6 x 500 gram voor deze set, schandalig.

Dat weet ik, echter is dit de info die nu te vinden is. Hadden ze wel even aan mogen passen.

Ik denk dat nu vooral de vraag is: gaat het assortiment aangepast worden naar een fatsoenlijk assortiment?
Of is die vraag al beantwoord en kijk ik er over heen?

Ik denk dat nu vooral de vraag is: gaat het assortiment aangepast worden naar een fatsoenlijk assortiment?
Of is die vraag al beantwoord en kijk ik er over heen?

Het assortiment is door de leden hier uitgeroepen tot beste nieuwkomer dus kennelijk was 'ie al fatsoenlijk genoeg... :wink:

Op de magnum site is het kruit gewicht inmiddels ook aangepast naar 1569 gram dus 261,5 gram per cake.

Back
Bovenaan