Torrr
VWC lid
Gewoon nemen. Zijn prima cakes voor het geld.
Ik twijfel tussen deze en de WCKD Heroes. Wat zouden jullie doen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon nemen. Zijn prima cakes voor het geld.
Bij twijfel gewoon beide doen johIk twijfel tussen deze en de WCKD Heroes. Wat zouden jullie doen ?
Ik twijfel tussen deze en de WCKD Heroes. Wat zouden jullie doen ?
Bij twijfel zou ik voor de Heroes gaan. Krijg je toch wat meer variatie voor je geld. De WCKS Six is voor mij net iets te veel van hetzelfde.
Bij twijfel gewoon beide doen joh
Wck heroes is de beste keusIk twijfel hakuna matata china red of dit setje
Hoewel de wkd heroes ook leuk is damn.
Moeten we hier blij mee zijn? Ik heb nog ruim 16 kilo kruit te goed van vorig jaar.
(280 gram per pot, 10 sets 60x 280 gram te weinig gehad) blijf het gewoon zware oplichting vinden.
Oplichting is relatief begrip. Als de cakes verder goed presteren . Als dat niet het geval is dan niet. Heb zelf de heroes besteld ben benieuwd hoeveel daar in zit.Klopt helemaal
Moeten we hier blij mee zijn? Ik heb nog ruim 16 kilo kruit te goed van vorig jaar.
(280 gram per pot, 10 sets 60x 280 gram te weinig gehad) blijf het gewoon zware oplichting vinden.
Nu Magnum weer mee doet op vwc even een kick omhoog voor dit topic.
Jup ik ken de rechten en plichten maar hoop nog steeds op een deftige oplossing.
Zoek gewoon gewoon zelf contact met Magnum... Overigens kun je dan alle artikelen van alle importeurs wel nakijken. Vind maar is echte 500 grammers...