WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Een jaartje drogen helpt goed. Waar deze cakes vorig jaar echt totaal in het niet vielen tov de mega 6 kan hij het nu iets meer bijbenen. Vind het zelf alleen eenheidsworst dus zal het niet snel weer kopen denk ik.

Een jaartje drogen helpt goed. Waar deze cakes vorig jaar echt totaal in het niet vielen tov de mega 6 kan hij het nu iets meer bijbenen. Vind het zelf alleen eenheidsworst dus zal het niet snel weer kopen denk ik.

Ziet er eigenlijk best goed uit! Hoewel de burst van de mega 6 wel beter blijft

Dat ziet er zo op film prima uit hoor. Effectgrootte is prima in orde, burst is oké en daarmee is dit assortiment best wel goed op prijs/kwaliteit m.i.

Het is ook denk ik wel wat een beetje je verwachtingen zijn. Als je weet dat ze kooiloos zijn en je koopt ze in de Magnum actie voor €48,30 ( €69 - 30% ) en je schiet ze in de vooravond, dan valt dat minder tegen dan dat je een assortiment met kooi verwacht en je schiet ze na 00.00 .

Zeker waar, maar dit waren echt geen 500 grammers. Misschien dat ik een slechte batch heb gehad dan. Heb ze ook om 18 uur geschoten, maar was totaal niet onder de indruk...

Ja de post die Gizmo aanhaalt was ook een heel andere (betere) set, die een forumlid als vervanger kreeg omdat de WCKD Six niet geleverd werden.

Ja de post die Gizmo aanhaalt was ook een heel andere (betere) set, die een forumlid als vervanger kreeg omdat de WCKD Six niet geleverd werden.

Sorry dat had ik niet gezien. Ik bladerde ff terug omdat ik mij herinnerde dat er ook voldoende positieve reacties waren n.a.v. het zelf afsteken. Die van jou was de eerste die ik zag, niet zo wetende dat dit om een andere set ging, hahaha!!

vrij eentonig, maar wel een prima stooksetje in de vooravond en komt voor het gemiddelde gezin om 00:00 ook mee denk ik.

Hmmm, twijfel over deze door de gemengde berichten. Voor €62 kan ik ze bijna niet laten staan, 10tje per cake:bonk:

Back
Bovenaan