Ja ik dacht zal even de hoeveelheden benoemen ��Klopt zie post 175
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik dacht zal even de hoeveelheden benoemen ��Klopt zie post 175
Krijgen we dit jaar een nieuwe batch of is er nog oude stock aanwezig.
Ziet er eigenlijk best goed uit! Hoewel de burst van de mega 6 wel beter blijftEen jaartje drogen helpt goed. Waar deze cakes vorig jaar echt totaal in het niet vielen tov de mega 6 kan hij het nu iets meer bijbenen. Vind het zelf alleen eenheidsworst dus zal het niet snel weer kopen denk ik.
2 jaar geleden aangeschaft met de magnum actie, maar vond ze het geld niet waard. Boeketten waren heel klein en de burst was ook niet veel. Denk dat je voor dat geld wel betere cakes kan halen.Dus voor €62,50 wel te doen? Ze liggen nu ook al langer in de droge bunker?
2 jaar geleden aangeschaft met de magnum actie, maar vond ze het geld niet waard. Boeketten waren heel klein en de burst was ook niet veel. Denk dat je voor dat geld wel betere cakes kan halen.
Ja maar die zijn ook van Pyroshow, hangt ook een ander prijs kaartje aanZoals altijd lopen de ervaringen van mensen nogal eens uiteen. Een voorbeeld van een totaal tegenovergestelde ervaring: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?53821-WCKD-SIX-Ass&p=1134329&viewfull=1#post1134329
Zeker waar, maar dit waren echt geen 500 grammers. Misschien dat ik een slechte batch heb gehad dan. Heb ze ook om 18 uur geschoten, maar was totaal niet onder de indruk...Zoals altijd lopen de ervaringen van mensen nogal eens uiteen. Een voorbeeld van een totaal tegenovergestelde ervaring: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?53821-WCKD-SIX-Ass&p=1134329&viewfull=1#post1134329
Zeker waar, maar dit waren echt geen 500 grammers. Misschien dat ik een slechte batch heb gehad dan. Heb ze ook om 18 uur geschoten, maar was totaal niet onder de indruk...
Ja de post die Gizmo aanhaalt was ook een heel andere (betere) set, die een forumlid als vervanger kreeg omdat de WCKD Six niet geleverd werden.
Hmmm, twijfel over deze door de gemengde berichten. Voor €62 kan ik ze bijna niet laten staan, 10tje per cake