Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
bevatten maar ongeveer 360-370 gram. dan is die 75 euro nog te veel.
Ik ga de knuppel erin smijten.
Er zit ongeveer 210 gram kruit in een pot.
Kan Magnum bevestigen of het kruitgewicht van 500 gram per cake klopt, of kunnen we hier dezelfde discussie starten als bij de Mega 6 van Mania?
Hij is bij ons afgeleverd met 461 gram kruit per cake. Ik heb de startpost aangepast om discussies te voorkomen.
Graag bij alle importeurs dit soort open communicatie svp!
Ik ben benieuwd !
De opdruk op de doos is ONJUIST! De grammen op de labels kloppen!
Er is nogal wat onduidelijkheid en twijfel over de kruitgewichten. Kruitgewicht wat op het label staat moet het juiste zijn volgens onze informatie. Door de logistieke drukte hebben we echter nu niet heel veel tijd oom met China hierover te communiceren.
6 januari zitten we er al weer, dan komt de printing op de UN kartons ook aan de orde.
Allemaal alvast heel veel plezier met het stoken!
Gr, Marcel
Vind het eigenlijk gewoon een vorm van oplichting.. belachelijk
Eens. Misleiding.
In een ander topic over gegoochel met kruitgewicht schrijf je onderstaand. Als je iets persoonlijks hebt spreek je me maar een keer aan bij een demo of een show. En als je mij feitelijk iets onjuist ziet posten kan je hier op het forum op reageren met jou tegen argumenten.
Iedere importeur maakt fouten, het is maar net hoe deze worden opgelost.
Dit is 220/500!
Ik ben even aan het klussen gegaan
voor mij was dit al duidelijk bij het afsteken van de cake.
@pyro is art dan valt de verhouding bij jou mee @ 1300/2000
Dit is 220/500!
@ magnum, wat is hier de oplossing voor?
100 liter tanken, blijkt het 44 liter te zijn?
Maar hoe kan het dan toch dat er op een doosje van 6 cakes staat NEC: 1,569KG (zie foto hierboven)? 1,5kg delen door 6 dan kom ik maar op 250gr per cake uit...
haha ja inderdaad dit filpje is wel echt GangstaDe muziek en dat handschoentje, lijkt wel een fragment van Mocromafia dat ze coke aan het versnijden zijn![]()