Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zelf heb ze amper te pakken, soms heb ik er heel even veel zin in maar daar blijft het ook bij. ik hoop dat ik oud en nieuw nog wel net zo leuk ga vinden.

Dit jaar geen vuurwerk besteld en dat gaat door een verhuizing ook niet gebeuren. Tevens de vriend waar ik samen mee oudjaar vier heeft ook afgehaakt. Dus weinig kriebels dit jaar.

Kapot van de zenuwen, man, allemachtig al jaren niet zo gehad, voel me een gestopte roker of een alcoholist zonder z'n eerste biertje

vanochtend om 5 oilibollen mix maken en olibollen bakken met kids en om 10 gewoon los haha met me gele hesje aan:D

Hmmm zo leeg zonder auto's heb ik de straat voor m'n neus al jaren niet gehad...wat verwachten ze van me?! Valt wel mee hoor :) wel lekker zo alle ruimte om met rotjes te gooien :D heb ook wel ns tussen de auto's door moeten stoken, das minder

De tijd duurd nu wel extreem lang, en vanavond gaat hij weer veel te snel, zit echt op hete kolen nu!

De spanning stijgt met de minuut hoor. Voorbereidingen check, zin check, vuurwerk check...

Heb vannacht al bijna niet kunnen slapen omdat ik nog druk bezig was met de projectjes. Dacht probeer ff tukkie te doen..niet dus. Sta gewoon te stuiteren om helemaal los te gaan

Hmmm zo leeg zonder auto's heb ik de straat voor m'n neus al jaren niet gehad...wat verwachten ze van me?! Valt wel mee hoor :) wel lekker zo alle ruimte om met rotjes te gooien :D heb ook wel ns tussen de auto's door moeten stoken, das minder

Nu gewoon weer volle bak voor m'n deur boooooooo

Aan de bestellingen van sommigen te zien beginnen de kriebels nu alweer :D.

Kriebels zijn eigenlijk helemaal niet weggeweest. Tot nu toe 2 bestellingen geplaatst, 3e volgt einde van de maand.

Ligt ook al een behoorlijke lijst bij mijn winkel van spullen die ik gedurende het jaar wil bestellen. En dan komt er vanaf augustus nog al het nieuwe soul bij

De maand januari heb ik nog de kriebels. Ik plaats dan ook een aantal bestellingen. Daarna zakt het langzaam weg om in augustus weer terug te komen

meestal is het bij mij in januari nog aanwezig, daarne ben ik er niet eel meer mee bezig . dit jaar begonnen de kriebels pas toen ik het vuurwerk eindelijk binnen had.

Echte kriebels heb ik allang niet meer, dat neemt niet weg dat ik met passie met mijn hobby bezig ben.
Als je door het jaar heen zoveel met vuurwerk bezig bent veranderd dat alles....het word gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan