Nachtbrakerstopic 30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 30 op 31 december 2018. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 30 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Vannacht nog 1 nachtje werken, dan gaan we morgen los, zal hier vannacht weer veel te vinden zijn, nog de laatste sfeer proeven en wat filmpjes kijken van afgelopen jaar.

Lekker tot diep in de nacht american football kijken. Morgen uurtje of acht eruit. Paardje doen. Lekker lunchen op strand met de vrouw dan in de middag naar de familie voor oliebollen en lekker eten. Uurtje of 9 in de avond thuis met vrienden en wat mensen uit de straat lekker vuurwerk afsteken. Ooooh ik heb er zin in!!!!!!!!:handsup:

Mijn vrouw keek mij aan:rolleyes:...barbeque rare vent je gaat maar een grote pan minestrone maken net als je vader vroeger pffffffff dussss soep dan maar:bye:

Morgenochtend een ritje Breda - Heemskerk, overigens niet vuurwerk gerelateerd. Mss op de weg terug nog ergens ff langs in een winkel, mss hebben ik nog niet genoeg klein spul :)

Dat is naar. Maar het komt vast goed met de soep. Hij heeft het vast goed doorgegeven. :thumbsup: lekker genieten. Tja ik snap je vrouw wel haha

Iets dichtbij bekijken is vaak beter en vooral duidelijker .iemand stak de jeckle aan of hyde wat een mooie pot zeg kwam toevallig met milkshake in de hand aanlopen,echt een mooie pot hoor.

NOg maar ff fora weer bij lezen.
Dit jaar totaal geen feestdagen gevoel. Alles feestdagen zijn snel voorbij zonder er echt lekker veel tijd voor te kunnen maken.

Ach ja, morgen overdag kijken bij carbid schieten. Daarna eindelijk het eigen vuurwerk ophalen en dan is de nacht ook zo weer aangebroken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan