Aftershock
VWC lid
Supergaaf assortiment. Brede effecten, harde burst en single effecten die goed in shows te gebruiken zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor degenen die ze gezien hebben, hebben ze een finale?
Geen finale schot helaas en ja vind de effecten erg op elkaar lijken.Dit is geen set die ik snel zou aanschaffen.
Vanaf 5:12
Bron:vpyrofan
Geen finale schot helaas en ja vind de effecten erg op elkaar lijken.Dit is geen set die ik snel zou aanschaffen.
Vanaf 5:12
Precies zo is het! Lijkt mij een gaaf setje...Eentonig als je ze achterelkaar plakt. Als je het een beetje mengt met andere cakes tussendoor zijn ze toch best okey. Pricewice sowieso geen miskoop.
Eentonig als je ze achterelkaar plakt. Als je het een beetje mengt met andere cakes tussendoor zijn ze toch best okey. Pricewice sowieso geen miskoop.
Er zijn ook mensen die geen verschillende effecten willen in een cake. De puristen zeg maar. Een ander wil goedkoop stookvoer. Een ander wil weer juist verschillende effecten. Meningen verschillen altijd.
Beter hopen dat deze serie wel een finaleshot hebben.![]()
Ik vind Broekhoff wel heel erg overeenkomen met Rubro en Vuurwerkmania qua effecten. Om een simpel voorbeeld te geven kijk de Wcked Six op 1:53 en vergelijk deze eens met de Wicked Warlock van Rubro.