WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Supergaaf assortiment. Brede effecten, harde burst en single effecten die goed in shows te gebruiken zijn.

De demo helaas niet bij kunnen wonen, maar op de beelden komt het vrij eentonig over. Lijken de effecten daadwerkelijk zo op elkaar?

Laatst bewerkt:
Geen finale schot helaas en ja vind de effecten erg op elkaar lijken.Dit is geen set die ik snel zou aanschaffen.

Vanaf 5:12

Bron:vpyrofan

Zaten inderdaad dubbele cakes bij, of dit daadwerkelijk zo is, of dat een maandagochtend Chinees een foutje heeft gemaakt zou ook natuurlijk kunnen, misschien dat de heren van magnum hier antwoord op kunnen geven.

Laatst bewerkt:
Geen finale schot helaas en ja vind de effecten erg op elkaar lijken.Dit is geen set die ik snel zou aanschaffen.

Vanaf 5:12

Dank voor de film. Ze hadden zich hier mooi kunnen onderscheiden tov de Mega 6 Star door een finaleschot. Helaas niet aanwezig en dat samen met de inderdaad weinige variatie, ga ik toch voor de Mega 6 denk ik

Wat een teleurstelling qua effect als je er rekening mee houd dat de cakes 25 gram per tube bevatten. Nee deze sla ik nu sowieso over.

Volgens mij heeft Vuurwerkmania al aangegeven dat dit soort cakes, 20 shots, te instabiel zijn voor een finale. Wel jammer inderdaad ...

Eentonig als je ze achterelkaar plakt. Als je het een beetje mengt met andere cakes tussendoor zijn ze toch best okey. Pricewice sowieso geen miskoop.

Eentonig als je ze achterelkaar plakt. Als je het een beetje mengt met andere cakes tussendoor zijn ze toch best okey. Pricewice sowieso geen miskoop.

Zo is het naar mijn mening toch niet. Natuurlijk kun je hulp van andere cakes inschakelen om de eentonigheid te onderbreken. Maar dat is wel een beetje makkelijk. Los van de kwaliteit van deze cakes, vind ik het een gemiste kans dat men niet iets meer creativiteit over deze set heeft uitgestrooid gelet op de uitwerkingen.

Let op, oordeel is op basis van demo beelden, waarbij de geruchten gaan dat er mogelijk meerdere dezelfde cakes de lucht in zijn gegaan. Wie weet denk ik er na een winkeliersdemo of na het zien van straatfilmpjes anders over.

effect grote niks mis mee maar 6x20 20 maal het zelfde per cake nee dankje mag per cake echt wel zeker 2 a 3 verschillende effecten hebben beter extreem salute 2.0 kopen is veel beter en meer waar voor je geld

Er zijn ook mensen die geen verschillende effecten willen in een cake. De puristen zeg maar. Een ander wil goedkoop stookvoer. Een ander wil weer juist verschillende effecten. Meningen verschillen altijd. Omgerekend voorverkoopprijs 12,50 per 500 grammer is gewoon niet veel geld.

Er zijn ook mensen die geen verschillende effecten willen in een cake. De puristen zeg maar. Een ander wil goedkoop stookvoer. Een ander wil weer juist verschillende effecten. Meningen verschillen altijd.

Gelukkig maar, anders zou men dir forum ook snel op kunnen doeken. :) Had overigens ook niet de ambitie om een purist te overtuigen. :angel:

Beetje off-topic: eentonigheid kan ik trouwens ook wel waarderen. Van de wckd warlord gaan er sowieso een aantal tegelijk of kort na elkaar de lucht in.

Prachtige kleuren combinaties lijken mij, en ik hou ervan 6 cakes voor mooie prijs en de Mine bij t laatste shot is een leuke toevoeging enig minpuntje geen finale. Maar in mijn ogen een top assortiment...

Ik vind Broekhoff wel heel erg overeenkomen met Rubro en Vuurwerkmania qua effecten. Om een simpel voorbeeld te geven kijk de Wcked Six op 1:53 en vergelijk deze eens met de Wicked Warlock van Rubro.

Laatst bewerkt door een moderator:
Totaal andere cakes, gaat nergens over want hierboven staat. Dat er een keer wat op elkaar lijkt is niet te voorkomen...

Back
Bovenaan