Nimu_95
VWC lid
Yes volgens mij gaan shot 19 en 20 van elke cake tegelijk waarbij shot 20 dan een mine is.Is er een shot alleen mine? ik tel maar 19 schoten n.l.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Yes volgens mij gaan shot 19 en 20 van elke cake tegelijk waarbij shot 20 dan een mine is.Is er een shot alleen mine? ik tel maar 19 schoten n.l.
Kan Magnum bevestigen of het kruitgewicht van 500 gram per cake klopt, of kunnen we hier dezelfde discussie starten als bij de Mega 6 van Mania?
Hij is bij ons afgeleverd met 461 gram kruit per cake. Ik heb de startpost aangepast om discussies te voorkomen.
Hij is bij ons afgeleverd met 461 gram kruit per cake. Ik heb de startpost aangepast om discussies te voorkomen.
Komt door die achterlijke regel in Nederland dat het een combinatie moet zijn... in ieder ander EU land mag je in F2 zonder een combinatie 25 gram per shot. In Belgie heb je bijvoorbeeld de 'Jaw Breaker' , dat is de Extreme Salute 2.0 van Zena/Vuurwerktotaal alleen dan heb je gewoon 19 shots effecten met burst. En in Nederland heeft de Extreme Salute 2.0 eerst een mine en dan nog maar 18 schoten met burst.
Nog een vraag aan Magnum of eventueel aan winkeliers die dit product al binnen hebben: Zit hier een kooi omheen? Om de omdoos dus. Of net zoals de Broekhoff variant van 5 stuks 20sh 30mm kooiloos?
Het "broertje" bij Broekhoff (Powerfull 5) komt in ieder geval zonder kooi (dit is door Broekie bevestigd). Ik ga er daarom vanuit dat hij zonder kooi geleverd zal worden.Hier nog antwoord op of is geen antwoord in dit geval 'slecht nieuws'? Ik hoop het niet namelijk.
Maar hoe kan het dan toch dat er op een doosje van 6 cakes staat NEC: 1,569KG (zie foto hierboven)? 1,5kg delen door 6 dan kom ik maar op 250gr per cake uit...
Klopt! Zojuist mijn eigen doos open gemaakt en er staat inderdaad NEC 461,6gr op elke cake. Ik schrok even toen ik die foto hierboven zag en zag dat op mijn doos hetzelfde stond! Maar ze zijn inderdaad gewoon goed afgevult.De opdruk op de doos is ONJUIST! De grammen op de labels kloppen!