WCKD Heroes

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 0465
Artikelnaam: WCKD Heroes
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1770 gram
Aantal schoten: 5x25 schoten
Effectomschrijving: Met 5 cakes als set zijn deze heroes een achte aanrader! Bizar grote effecten uit elke cake en maximaal gevuld met A-klasse kruit!
Effect specificatie:
Cake 1: Gold blink mine to spinner to red/green and blue
Cake 2: Green blink mine to spinner with silver cocount with gold blink Cake 3: Crackling mine to brocade crown willow
Cake 4: Ti-gold cocount mine to Ti-gold coconut with red blink and blue stars
Cake 5: Brocade Crown mine to brocade crown king with crackling

Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 2/5
Adviesprijs: € 169,99
Winkelprijs: € 115,00
Onlineprijs: € 89,99
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

0465-WCKD-Heroes-WCKD-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Interessant assortiment. Gaaf ook dat er finale cakes inzitten.

Kan dit worden beschouwd als de vervanger van de WCKD SIX? En wordt deze wél geleverd in een kooi?

Deze waren echt heel gaaf en inderdaad zaten er finale cakes tussen die echt super dik waren. Ik moet zeggen dat de cake met het dubbele goud het meest volle en ronde effect was wat ik in consumentenvuurwerk heb gezien, echt schitterend! De spinning tails waren ook erg gaaf en zeer uniek dat ze zo hoog kwamen.

Als dit productie is hebben ze goud in handen met dit setje. Prijs/kwaliteit is ook super.

Dit was wel echt een top assortiment hoor, die gaat zeker op de lijst. Stuk voor stuk mooie cake's voor een goede prijs. Ook het verschil in schiet tempo is een gave toevoeging.

wat een pareltje deze set!
Moet je nagaan als je deze eventueel nog met een openingsaanbieding kan scoren ;)

Dit assortiment was inderdaad een van de toppers dinsdagavond. Het verraste mij positief, leuke variatie in effecten, schiettempo en de cake met dat dubbele goud was érg vet. Deze gaat op de lijst!

Geweldige set cakes. Hoop echt ze nog eens te zien op een winkeliers demo (indien mogelijk dit jaar). Qua burst zou ie in een kooi moeten zitten schat ik zo in...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan