WCKD Heroes

Erg Leuke set,met weer intresante namen.

Serpent staat als teken bij de maya's symbool,voor het melkwegstelsel,creatie,vernieuwing,etc.

Coyopa de maya god van de donder.

Huracan de maya god van wind,storm en vuur.

Manik is een symbool (in de vorm van een samengedrukte hand) van de maya beschermgod van herten Tohil. Het vertegenwoordigt,jager en prooi,de cyclus van leven en dood.

Voltan maya god van de aarde en drums.

56 euro met 30% korting, dat klinkt wel aantrekkelijk.
Komen deze in een karton mét kooi? En werd er op de demo sample of productie geschoten?

erg gave effecten en hopelijk een goede burst. ben wel nerveus dat deze misschien net als de wckd six tegen gaan vallen... is er bekend of dit productie is? of dat ergens later in het jaar nog productie zal worden geschoten?

Nu helemaal aantrekkelijk met die 30% korting... jammer dat we niet weten of deze met kooi komt en of de demo productie was. Gokje wagen?

@Magnum. Nou hebben al een aantal mensen gevraagd waaronder ik of deze set productie was en in kooi word geleverd. In het Magnum Freak topic werd ik verwezen naar de product specifieke topics. Dus bij deze:idea:

Ik lees positieve reacties over dit assortiment, dus mijn vraag :

Wicked Six of Wicked Heroes ?

Wicked 6 kreeg ook een bult negatieve reacties ivm gedonder met hoeveelheid kruit dacht ik. Viel ook tegen tov bv de mega star 6.
Ik heb de gok genomen en ben voor deze gegaan op basis van de diversiteit in de cakes

Ik lees positieve reacties over dit assortiment, dus mijn vraag :

Wicked Six of Wicked Heroes ?
@Magnum. Nou hebben al een aantal mensen gevraagd waaronder ik of deze set productie was en in kooi word geleverd. In het Magnum Freak topic werd ik verwezen naar de product specifieke topics. Dus bij deze:idea:

Via het kanaal van Pyro Toro ben ik te weten gekomen dat deze set wel met kooi komt! dus ik denk dat ik de gok ga nemen. kruitinhoud lijkt me iig realistisch, beter dan de wckd 6 van vorig jaar.

Heb deze set ook aangeschaft.
Mooi achter elkaar doorlonten, alleen een iets andere volgorde dan op de video te zien is denk ik.

Heeft deze geen omlabeling bij Broekhoff?
Dat is balen, want deze set zou ik er graag bij hebben.
Bij broekhoff hebben ze wel een mooie set van 5x 36shots, maar die is online 120 euro, en dat is best wel een aanzienlijk verschil om zo even lekker mee te pakken...:sad:

Heeft deze geen omlabeling bij Broekhoff?
Dat is balen, want deze set zou ik er graag bij hebben.
Bij broekhoff hebben ze wel een mooie set van 5x 36shots, maar die is online 120 euro, en dat is best wel een aanzienlijk verschil om zo even lekker mee te pakken...:sad:

Ze hebben bij Magnum nog 25% korting. Tot morgenmiddag 12:00 volgens mij. Pak je voordeel zou ik zeggen

Back
Bovenaan