WCKD Heroes

#offtopic. Snap dat vooravond geneuzel nooit. Een box of cake die niet goed is om 0.00uur, is eerder op de avond ook niet goed. Je wilt toch heel de dag alleen kwaliteits spul??

Dat heeft ook te maken dat je vaak na 00.00 iets wilt stoken wat echt uitblinkt tussen al dat vuurwerk om je heen. Bijvoorbeeld een compound met een hoog tempo of wat dan ook. In de vooravond is het nog vrij stil en is je gewenning nog laag, dus dan zijn wat rustigere losse cakes ideaal. Een beetje geniet vuurwerk zeg maar.

Het moment dat je iets afsteekt kan heel erg meewegen aan de beleving. Zo vind ik pijlen of klein vuurwerk redelijk zonde na 00.00 en vind ik het ideaal als het lekker rustig is. Zo heb ik dat ook persoonlijk met losse cakes met een wat lager tempo of een lager kaliber.

Ik zie zojuist een filmpje op Youtube van deze set, gisteren geschoten. Het is productie:

Dan gaan ze productie testen en dan is dit de enige film die er is? Je zou zeggen dat er wel meer mensen gefilmd hebben en hopelijk in betere kwaliteit. Verder blijf ik het een leuk setje vinden, maar mist op het oog wel wat power.

dit zou inderdaad tussen het geweld om 12 uur misschien een beetje wegvallen, maar als het rustiger is komt het denk ik beter tot z'n recht. ik wacht gewoon de straatfilms af. Oordelen aan de hand van een filmpje in 360p van afstand met sterke wind vertekent het beeld vind ik.

Mooie set, hier al besteld voor de vooravond.
Wat me opvalt is dat in het filmpje van Gizmo de 1e cake anders is t.o.v. de demofilms.

Ik heb er 1 geschoten, overige staan nog in de kast. Vond hier helemaal niks mis mee, prima om los te schieten.

Laatst bewerkt:
Heel scherp gespot van je! Dat ziet er inderdaad uit als deze set :) Hele sterke cakes hoor! Ik ben erg blij dat ik ze besteld heb.

Heel scherp gespot van je! Dat ziet er inderdaad uit als deze set :) Hele sterke cakes hoor! Ik ben erg blij dat ik ze besteld heb.

Haha ja het viel me ineens op! Heb ze zelf helaas niet kunnen bestellen want de magnumdealer in mijn buurt is nog niet online... nu is het budget op maar deze komen er volgend jaar sws bij!

Ook maar deze set op de valreep besteld.
Zien er heel goed uit op de film en op de show die eerder hier gedeelt is.

Ben benieuwd!

Deze set staat bij mij 2x op de lijst! Ben heel benieuwd, ze zien er op de video's erg goed uit. Vooral die spinners zijn heel gaaf

Back
Bovenaan