Wat zijn écht goede fonteinen om erbij te hebben?

Die Brokat Meister is mooi inderdaad. Is deze nog ergens te koop?
Nog nergens gezien, 1e batch veel productiefouten, volgens mij nooit een nieuwe productie/batch van geweest.. ook niet vindbaar op website importeur.

Nu m'n hoop gezet op de foutain orchestra, daar zit dat brocade effect ook in.

Wow, heel dik assortiment!

Geweldig hoe dit topic leeft; vaak toch een wat ondergeschoven kindje tussen al dat blokkengeweld maar toch veel meer liefhebbers dan verwacht. En zo worden er toch pareltjes genoemd die je nog niet kende.

Ook hier even de voorraadkast ingedoken, met smart wachtend op de aanvulling :)
Bekijk bijlage 1818319
ik had vorig jaar die 40 seconden fontein van vuurwerkmania (ben even de naam kwijt) die viel voor de prijs, grote en duur zeker in de smaak... bij mij valt een mooie grote zilvervulkaan altijd wel in de smaak

ik had vorig jaar die 40 seconden fontein van vuurwerkmania (ben even de naam kwijt) die viel voor de prijs, grote en duur zeker in de smaak... bij mij valt een mooie grote zilvervulkaan altijd wel in de smaak
Gok dat je op de Jet Stream doelt (hoge smalle op de foto), die was inderdaad erg goed en zit er dit jaar zeker weer bij. Als je van zilvervulkanen houdt zijn de Melkbus en White Caiman echte toppers, al is die laatste wat lastig te vinden

Wow, heel dik assortiment!

Geweldig hoe dit topic leeft; vaak toch een wat ondergeschoven kindje tussen al dat blokkengeweld maar toch veel meer liefhebbers dan verwacht. En zo worden er toch pareltjes genoemd die je nog niet kende.

Ook hier even de voorraadkast ingedoken, met smart wachtend op de aanvulling :)

Ja mooi hoe het leeft inderdaad. Zitten heel wat parels tussen!

Nog nergens gezien, 1e batch veel productiefouten, volgens mij nooit een nieuwe productie/batch van geweest.. ook niet vindbaar op website importeur.

Nu m'n hoop gezet op de foutain orchestra, daar zit dat brocade effect ook in.
Ja juist, hopen dat Orchestra iets van de Brokat Meister kan terugbrengen.

Gok dat je op de Jet Stream doelt (hoge smalle op de foto), die was inderdaad erg goed en zit er dit jaar zeker weer bij. Als je van zilvervulkanen houdt zijn de Melkbus en White Caiman echte toppers, al is die laatste wat lastig te vinden
ja jet stream inderdaad zo die moest eventjes van ver komen, white caiman ook een keer gehad ja die waren ook top, helaas zit er bij mij niet echt een normale weco dealer in de buurt die een volledig assortiment had en ik vind veel leuk maar een ritje van totaal 60km maken voor 3 fonteintjes vond ik net teveel van t goede.

Ongelofelijk, mensen lezen echt niet meer op t forum...
Probeer jij is elke dag 20+ topics bij te houden+een chatbox en hints en tips die je krijgt via pb en dat in pak m beet 2 uurtjes 🤔
En niet te vergeten de meldingen via dat alarm belletje wat om de scheet knippert :devil:
Is zien hoe goed jouw geheugen dan nog werkt,na een dag werken,en die hectiek er bovenop 😂

Om eerlijk te zijn de funke fonteinen en bugano/vulcan spul uit Duitsland. Ik ga dit jaar speciaal naar Duitsland toe om daar Funke 100 grams fonteinen in te slaan want ik vind dat NL fonteinen los van die Van der Nat's te duur en minder goed zijn.

Eeuwig zonde dat Funke weg is uit Nederland...

Ivm grenscontroles laat ik de 250 grammers maar liggen....
Vaak ben je te bang. Vraag anderen na voor tips. Komt vast goed. 👊🏼

De omlabeling Crackling Schlag is ook nog wel her en der te vinden.
die zag ik bij WTF op de site, echter kan ik via de site geen leveranciers vinden in de buurt.
Heb em opgeschreven, en mocht ik hem zien, pak ik die sowieso.
bedankt voor je info. deze is super interesant zeker door de prijs.

die zag ik bij WTF op de site, echter kan ik via de site geen leveranciers vinden in de buurt.
Heb em opgeschreven, en mocht ik hem zien, pak ik die sowieso.
bedankt voor je info. deze is super interesant zeker door de prijs.
Tanz im Feuer is ook wel een leuke van WTF. Zie je ook niet vaak voorbij komen maar gezien de prijs echt wel een leuke fontein.

Back
Bovenaan