Tijgernootje
VWC lid
Daar heb jij nogal regelmatig "last" van geloof ikIk kreeg last van FOMO door dit topic, dus nog maar 3x de 999 en 1x de 888 erbij besteld.![]()
Was deze fontein overigens al genoemd ?
WTF snow crystal
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb jij nogal regelmatig "last" van geloof ikIk kreeg last van FOMO door dit topic, dus nog maar 3x de 999 en 1x de 888 erbij besteld.![]()
16 keerDaar heb jij nogal regelmatig "last" van geloof ik
Was deze fontein overigens al genoemd ?
WTF snow crystal
Ongelofelijk, mensen lezen echt niet meer op t forum...16 keer
Bij zoeken en dan ''dit topic'' aanklikken. Werkt vrij goed hahaOngelofelijk, mensen lezen echt niet meer op t forum...
Verborgen pareltje is trouwens de 999.

Voor mij dit jaar (kunnen misschien nog een paar bij komen):
Howling Wolf
Bremen
Jet Stream Fountain
Fountain 999
Krazy Clown
Monster Fountain
Fan-Tastic Fountain
GBV Melkbus
GBV Fountrain
Wunderbar
Etna on Fire
Palladium
Tiroler
Sutorobo Taki
Heb zelf naar de poll voor de beste fontein 2024 gekeken en daar zoveel mogelijk van besteld, dit jaar in de collectie:
-999 & 888 fontein
-Snow Crystal
-Jet stream fountain
-White Caiman
-Foun-tastic
-Dancing fountain
-Ex Machina
-Sutorobo Taki
-Melkbus
-Popcorn fountain
Allen meerdere keren aanwezig dit jaar, eigenlijk alleen de Turbo fountain niet kunnen vinden op de route.![]()
Dit is mijn doosje geluk...Een doosje geluk
Wordt dit jaar flink aangevuld om tijdje vooruit te kunnen. Besteld is:
8x bardarbunga
4x red blink
5x fountain 999
5x fountain 888
5x Ground impact
6x orchestra
2x snow crystal
3x Ex machina
3x Riakeo Sparkles
4x Zena silver to flower
Bekijk bijlage 1818168
Mijn doosje geluk...Een doosje geluk
Wordt dit jaar flink aangevuld om tijdje vooruit te kunnen. Besteld is:
8x bardarbunga
4x red blink
5x fountain 999
5x fountain 888
5x Ground impact
6x orchestra
2x snow crystal
3x Ex machina
3x Riakeo Sparkles
4x Zena silver to flower
Bekijk bijlage 1818168
Zit er aan te denken om in ieder geval een paar extra Sutorobo Taki te kopen inderdaadMooie lijst! Koop je ook wat extra om over te houden voor volgende jaren?
Ook een mooie lijst! Die Turbo Fountain zat bij mij wel op de route dus heb er 1 gepakt.

Nice, nog een paar keer Brokat Meister. Geen bekend product, maar echt een prachtige fontein!Dit is mijn doosje geluk...
Mijn doosje geluk...
Mooi, eens kijken of die ergens op de route of heel dichtbij huis ook te vinden is.
Haha geweldig, denk dat elke liefhebber nog wel éen doosje(s) heeft staan met mooie fonteinen/ klein spul zoals wij. In een andere doos heb ik ook nog 2x cracker fontanen en 2x cuckoo's. Mooi spul om te bewaren voor slechte tijden en andere (stille) fonteinen kun je prima op een avond afsteken.Dit is mijn doosje geluk...
Mijn doosje geluk...
Ja,maar wel een product wat erbij hoort naar mijn mening..Fonteinen zijn een bijproduct?