Wat te doen na 02.00u op de bewuste dag?

Afgelopen oud & nieuw was ik rond 01:30 / 02:00 klaar.
Heb toen even alles aan de kant geveegd. Daarna wezen douchen en dan naar mijn bed.
Volgende dag lekker uitslapen en dan alles opruimen.

ik stook meestal gewoon nog door. dit jaar allen niet want mijn ouders zijn gelovig dus niet op zondag. dus ik zal het nu wel op 2 januari doen.

Zo rond 2 uur ben ik toch wel kapot van hele dag staan stoken. De laatste beetjes worden dan afgestoken en nog even nagenieten van een hopelijk prachtig Oud en Nieuw. Jammer genoeg gaat iedereen in de straat al ruim voor 2 uur naar binnen. Dan nog even enkele oliebollen eten en wat drinken. Beetje tv kijken of er nog iets leuks op is en nog iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen op VWC natuurlijk!:handsup:

Ik begin altijd om 2uur alles bij elkaar te ruimen !! Om de volgende dag naar buiten te gaan en meteen beginnen met foto's maken !!
De day after foto's
Dit jaar zal de mijne er ook tussen staan

Ik zet al mijn cakes op een hoop in de voortuin, en ga mijn bed in. Mag toch wel na een dag buiten gestaan te hebben.

Waarschijnlijk zit ik dan voor de bank zal wel family guy zijn ofzo, hoop het :D zuipend and whatever en natuurlijk een roodgloeiende telefoon enzo waarschijnlijk nog ff lekker pizza eten en hope dat de rest naar bed gaat

Om 2 uur al het overgebleven vuurwerk op het vuur gooien behalve het stille vuurwerk zoals wondertollen en romeinse kaarsen.
Tussen 2 en 6 vegen we alles bij elkaar en gooien het op het vuur.
ergens rond 6 uur in de ochtend vuur uitmaken en met ze allen naar huis lopen.

Na 02:00

1 Tequila .
2 Tequila ..
3 Tequila ...
4 Tequila ....
5 Tequila .....

..................................

Ik denk dat ik m'n eigen traditie maar voort ga zetten die bewuste nacht. een lekkere warme douche nemen na al dat gekleum en heerlijk kruid gesnuif. En ieder jaar rond 03:00 fluistert er altijd een klein stemmetje in m'n linkeroor... " Gaat heen en vermenigvuldig U. :p

Hahahaha, hoor die dan! Die quote gewoon even letterlijk een tekst uit de Bijbel!

Na 02:00 ploppen hier de knalpotten en praten we lekker nog ff,en tegen een uur of 06:00 gaan we lekker naar bed.:handsup:

Dit jaar geen ratelbanden dus niks te vegen.
Tegen 01:45 pakken we de meetse potten van straat en ik mag ze naar de strort brengen hahahha.

Back
Bovenaan