Wat te doen na 02.00u op de bewuste dag?

Ik heb besloten om de nacht tot 6-7 uur door te halen. Had al eerder hierboven watgepost. Maar de volgende dag lekker door feesten op awakenings the new year after party !!
Dus-
Van 09:00 31 dec stoken tot 04:00 1 januarie met weinig pauze.
Zuipen tot 06:00 dan de hele dag tukken.
En savonds 8 uur party hard @ awakenings. Goede planning toch!?
Ben blij dat ik op de day after wat afleiding heb van wat goede minial techno want meer depri dan die dag kun je me niet krijgen. Dat hele nieuwe jaar en de goede voornemens boeien me niks weer een jaar wachten gadverdamme.!

Voor mij geen kroegentocht of iets dergelijks. Na het stoken even bij m'n ouders (en hond) zitten en wat praten over wat het nieuwe jaar ons hopelijk gaat brengen, en dan douchen en naar bed. Slapen lukt dan nog niet zo goed, omdat ik dan nog in de ban van vuurwerk ben. Als ik de volgende dag wakker wordt en ik naar buiten kijk vind ik het jammer dat het voorbij is, maar ben ik toch blij dat ik het nieuwe jaar begin met alle 10 m'n vingers.

Ik zie dat ik hier nog niet gereageerd heb, maar natuurlijk doe ik ook iets na 2 uur.

Meestal zijn we rond 01:30 klaar met stoken, dan blijf ik vaak nog buiten met een klein groepje, rondje door de buurt lopen, nog wat afsteken, en de grotere cakes al van de weg halen zodat de auto's weer veilig door kunnen.

Het is altijd leuk om te zien wat er is afgestoken in de buurt, soms kom je de grootste blokken tegen die je in de chaos helemaal niet zijn opgevallen, maar ook sta je stoms versteld hoeveel je buren uitgeven aan prut.

Dan ga ik terug naar binnen om lekker warm te worden en nog wat te eten.
We kletsen wat na en vertrekken rond 03:30 naar huis, dan neem ik een lekkere douche om alle viezigheid van me af te halen en ga ik slapen. De volgende ochtend word ik wakker doe ik mijn raam open en zie ik alles op straat liggendan ben ik trots en denk ik: "Wat een mooie dag."

Meestal ben ik rond 2/half 3 klaar en loop ik een rondje door de buurt om te kijken wat her en der ligt en ondertussen wat nitraatjes e.d. stoken. 3 uur weer naar huis en met de visite aan een potje bier napraten en videoclips op tv kijken haha :p Meestal rond 5/6 naar bed en de volgende dag rond 10 opruimen..

Als we door het vuurwerk heen zijn nog een rondje door de buurt lopen en wat drinken. Proberen om nog wat slaap te pakken want om 09:00 weer werken....

In voorgaande jaren was ik altijd met nog maar een paar mensen buiten om 2 uur. Daarna binnen nog lekker wat eten. En dan slapen en balen dat het weer voorbij is :cry:

Als ik eerlijk ben stoken wij meestal wel iets langer door dan 02:00 uur :D
Je moet de bende toch opmaken he.
Zo'n feestdag moet tot minimaal 05:00 uur duren!

Ik denk dat ik dit jaar voor de verandering maar eens ff de overblijfselen van de matten gelijk op ga vegen in de nacht onder het genot van een heerlijk drankje buiten op de tafel, met de vuurkorf aan...

Afgelopen jaar heb ik het laten liggen tot de volgende dag, en dan met een kater die boel van de straat bikken (was vast gevroren) is geen pretje! Beter gelijk de zelfde avond maar opvegen. Is nog wel gezellig ook als je dat met een paar man doet :)

afgelopen jaar doorgegaan tot ongeveer 5 uur:p
zou dit jaar ook wel zoo zijn denk ik:D
meestal rond drie uur met ze allen op 1 plek staan en bier drinken en vuurwerk afsteken vooral de kleinere potjes e.d. die over zijn

na 2 uur lekker me bed op zoeken.
De volgende ochten begint de Fammilie traditie.
Met de hele Bub (mama papa ooms tantes zus broers aangetroude enzv enzv) na Oma en Opa.
De jonge kindertjes (leeftijd van 7 tot 11) steken dan nog knip ogend wat af.\
Denk aan een bewust bewaard meter paketje.
Heerlijk vind ik dat.
Kinderen LOL en ik geniet mee:p

Dan terug na binnen een gebakje of oliebol of iets lekkers na binnen werken met een kop koffie.

Dan in de avond lekker met zijn allen eten.

Maar 2 Januarie begint de kater pas echt!

Ik denk dat ik m'n eigen traditie maar voort ga zetten die bewuste nacht. een lekkere warme douche nemen na al dat gekleum en heerlijk kruid gesnuif. En ieder jaar rond 03:00 fluistert er altijd een klein stemmetje in m'n linkeroor... " Gaat heen en vermenigvuldig U. :p

Back
Bovenaan