flutsjah
VWC lid
Eerst 2x Katan Special #4, Om te laten horen dat ik begin met stoken!en dan van klein naar grote zware dozen.
2 jaar geleden ook gedaan, lekker begin van het moment!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eerst 2x Katan Special #4, Om te laten horen dat ik begin met stoken!en dan van klein naar grote zware dozen.
Op basis van jouw filmpje tot hetzelfde besloten. Althans, zet er een Springteufel 1 voor om nog even de illusie te wekken dat het een rustig begin wordt.2 jaar geleden ook gedaan, lekker begin van het moment!
- Crystal crackling met blinkers en geyser C
- 2x strong celebration
- tailgate
- blackstrike
- venom box
- 1,2 inch total event samen met Triple X
- 3x Cairo crackling
- 3x black strike
zoiets?, netjes tegen de 10 kilo
![]()
Gelijk om 0:00 gaan we, na iedereen een goed nieuwjaar te hebben gewenst, naar buiten om vooral wat te observeren. Daarna als het wat is ingezakt, gaan we dan zelf flink los. Wat er precies geschoten gaat worden weet ik nog niet, maar dat we ff goed los gaan, dat is zéker!
idem hier..
laat altijd eerst de buurt kinderen gaan.
Hmm vond de snowblind 1x al heftig, zou dan wel die snowblind beetje V shape schieten of genoeg afstand tussen elkaar. Die cracklingwolk is al extreem gevuld en breed00:00 gaat niet, eerst iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, een glaasje champagne achteroverslaan en alle buren een hand schudden. Ik verwacht dat het eerste zo rond 00:10 de lucht in zal gaan en dat wordt dan...
6x The Scream 1 voor 1 achter elkaar doorgelont waarna 2x Snowblind 100 shots tegelijk.