Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin met een wat kleiner kaliber, ik denk eerst de Insane Monsterbox en daarna gelijk de Total Display Show om op te bouwen naar het grotere werk.

Zo rond 00:15 2x whicked whistle tegelijk
Daarna een paar losse compounds, eindigend met 2x crackling thunderstorm achter elkaar

- Crystal crackling met blinkers en geyser C
- 2x strong celebration
- tailgate
- blackstrike
- venom box
- 1,2 inch total event samen met Triple X
- 3x Cairo crackling
- 3x black strike

:) zoiets?, netjes tegen de 10 kilo:angel:

- Crystal crackling met blinkers en geyser C
- 2x strong celebration
- tailgate
- blackstrike
- venom box
- 1,2 inch total event samen met Triple X
- 3x Cairo crackling
- 3x black strike

:) zoiets?, netjes tegen de 10 kilo:angel:

Haha daarna is het klaar ja?

Gelijk om 0:00 gaan we, na iedereen een goed nieuwjaar te hebben gewenst, naar buiten om vooral wat te observeren. Daarna als het wat is ingezakt, gaan we dan zelf flink los. Wat er precies geschoten gaat worden weet ik nog niet, maar dat we ff goed los gaan, dat is zéker!

idem hier..
laat altijd eerst de buurt kinderen gaan.

idem hier..
laat altijd eerst de buurt kinderen gaan.

maar wat er daarna komt, ben ik nog niet uit.

ik denk met deze, lekker rustig Geisha - 1,2 Skyblue Gold with lemon Dahlia

of de Trackmania box -- iets meer actie

met andere woorden.. nog geen idee..

00:00 gaat niet, eerst iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, een glaasje champagne achteroverslaan en alle buren een hand schudden. Ik verwacht dat het eerste zo rond 00:10 de lucht in zal gaan en dat wordt dan...

6x The Scream 1 voor 1 achter elkaar doorgelont waarna 2x Snowblind 100 shots tegelijk.

00:00 gaat niet, eerst iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, een glaasje champagne achteroverslaan en alle buren een hand schudden. Ik verwacht dat het eerste zo rond 00:10 de lucht in zal gaan en dat wordt dan...

6x The Scream 1 voor 1 achter elkaar doorgelont waarna 2x Snowblind 100 shots tegelijk.
Hmm vond de snowblind 1x al heftig, zou dan wel die snowblind beetje V shape schieten of genoeg afstand tussen elkaar. Die cracklingwolk is al extreem gevuld en breed

Om 0:00 uur ga ik beginnen met een pakje Bengalfeuer Mix van Funke. Ik sta er keer op keer weer versteld van wat Funke met dit artikel in categorie 1 weet neer te zetten. Zo intens fel en een geweldige rookproductie. Vorig jaar ook gedaan en diverse buren konden dit kleurenspektakel zeer waarderen, dus binnenkort een herhaling.

Ik twijfel nog tussen de volgorde van transbomber, jackhammer of asiatic cheetah. Op het moment zelf gaan we het wel zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan