Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
4 pagina’s met veel aannames verder verwonderd me het wel steeds minder dat veel importeurs vwc lichtelijk of helemaal de rug toekeren. We gaan wel zien wat de toekomst gaat brengen.
gebruik kunnen maken van Lesli's logistieke kracht en organisatiegrootte.
zullen we ook onder de vlag van Lesli verantwoordelijk zijn voor de productontwikkeling, kwaliteit, inkoop, uitstraling en marketing. Met een sterke eigen identiteit, maar in veel organisatorische zaken ondersteund door de draaiende machine van Lesli.
Als ik nu een kleine Nederlandse importeur was ging ik ook op zoek naar een koper, heel logisch. Je weet namelijk dat je nog max 5 jaar te gaan heb en dan is het over. Je kan dus maar twee dingen doen, groter worden zodat je ook in andere landen actief bent of verkopen. Wachten op een totaalverbod in NL is natuurlijk een beetje dom.
Zo dat is een mega overname! Zo blijven er niet veel concurrentie meer over helaas.
Ze kunnen makkelijk meeliften naar het buitenland, maar ik vindt de marketing in Nederland van Vuurwerk Visie wel heel erg goed eigenlijk. Beter dan Lesli iig![]()
Wat een voorbarige reacties zeg. Niemand hier heeft het contract gelezen volgens mij. Binnen een concern als Lesli kan VWT prima als een zelfstandige entiteit opereren. Het is toch niet gezegd dat alles wordt omgegooid. Dat zou ongeveer het domste zijn wat Lesli kan doen aangezien VWT een trouwe schare fans heeft die je dan allemaal wegjaagt.
Laten we het eerst afwachten en daarna pas oordelen.
Als ik nu een kleine Nederlandse importeur was ging ik ook op zoek naar een koper, heel logisch. Je weet namelijk dat je nog max 5 jaar te gaan heb en dan is het over. Je kan dus maar twee dingen doen, groter worden zodat je ook in andere landen actief bent of verkopen. Wachten op een totaalverbod in NL is natuurlijk een beetje dom.
Ja het zijn appels en peren, misschien zelfs wel een hele fruitmand, want ook de (totstandkoming van de) Lesli/Zena combi en de Lesli/Vuurwerkvisie combi verschillen op vele fronten.
Als het Lesli/Zena verhaal een voorbode is, dan wordt het niet veel. Ik ben daar tot op de dag van vandaag tenminste nog niet vrolijk van geworden (de manier waarop men Zena in de NL markt zet). Ik ben dan ook oprecht nieuwsgierig op basis van welke argumenten jij constateert dat het 'allemaal niet zo slecht hoeft te zijn'.
No offence: ik kan het ook verkeerd hebben / niet zien, of mijn creativiteit laat me in de steek. Los van dat ik sowieso niet zo van fruit houd.
De zooi verkopen en lekker kapsalon beginnen. Dan weet je tenminste zeker dat je over 5 jaar nog werk hebt.