Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij zijn aan t kijken om stipt 0:00 even de aandacht te pakken met een karton van een cake at-once.

Dat beviel 2 jaar terug erg goed met de Cruelty, dit jaar overwegen we de Silver Salute, of Stars over Vienna. Of tropic scream salutes... Ach de mogelijkheden zijn eindeloos! Even goed laten zien dat we weer mogen!!

Daarna mooie boxen knallen, heerlijk ik kijk er naar uit!

Plan gewijzigd, ik begin het nieuwe jaar met de Corolla Blue van Funke als openingsbox. Een prachtige rammer met gigantische boeketten.

Wij zijn aan t kijken om stipt 0:00 even de aandacht te pakken met een karton van een cake at-once.

Dat beviel 2 jaar terug erg goed met de Cruelty, dit jaar overwegen we de Silver Salute, of Stars over Vienna. Of tropic scream salutes... Ach de mogelijkheden zijn eindeloos! Even goed laten zien dat we weer mogen!!

Daarna mooie boxen knallen, heerlijk ik kijk er naar uit!

Wellicht een idee om hem iets uit te breiden met wat hummers? Deze doen het altijd erg goed bij het publiek dus trekken zeker ff de aandacht. Hummingbird of blow out een idee?

Doorgelont op deze volgorde: Magnum PI, Tournament box, Transbomber champions edition, Triple X, Fall Out Zone, Happy salute

Helemaal niets! Eerst rustig naar buiten met een biertje, overal even kijken, praatjes maken en dan rond kwart voor 1 gaat het eerste vuurwerkje aan. Zo doe ik het al jaren!

Meerdere popcorn fonteinen te gelijk gevolgd door een aantal keer The Scream van Wolff.

Opzich kan ik het ook altijd wel waarderen eerst even de rode loper (lees een mooi rood tapijtje) uit te rollen :wink:

Niets, eerst maar eens kijken wat de nieuwe straat doet. Dan rond 1 uur 's nachts met Funke blokjes naar buiten :D

Dit vind ik altijd lastig te bedenken. Ik verander elke keer weer van gedachten, ik heb zo ongeveer elk product uit de collectie van dit jaar wel gehad :frusty:. Dus ik laat het mij lekker overkomen en bekijk het als ik mijn collectie compleet heb wel. Als ik dat plan niet ook weer omgooi.

Een paar fonteinen om het 'publiek' enig vermaak te geven terwijl ik de show klaarzet met een paar andere kerels. Daarna gaan we los!

Ik denk dat wij ouderwets gaan beginnen met een mooie rol en daarna even rustig wat fonteinen stoken. Maar ook zeker genieten van het spul wat er verder in de straat wordt gestookt. Daarna gaan we los met de compounds en cakes. Zoals het er nu uit ziet zal de wicked whistle als eerst de lucht in gaan.

Denk een paar losse cakes. als het dan wat rustiger is dan gaan we voor de compound. Lekker genieten.

ik denk een beetje van klein naar groot. dan kan iedereen een beetje inkomen en dan is de rest een beetje klaar met afsteken tegen de tijd dat ik bij de grote boxen gekomen ben. maar eerst maar eens de collectie maken.

Omdat het toch wel weer begint te kriebelen, denk ik dat er om 0:00 toch maar weer een klein showtje geschoten moet gaan worden. Dus, zoals gezegd, niet om 0:00 los, maar áls we dan los gaan, gaan we ook goed los!

Eerst 2x Katan Special #4, Om te laten horen dat ik begin met stoken! :p en dan van klein naar grote zware dozen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan