Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lees in een ander topic regelmatig dat er freaks zijn die pas rond half 1 beginnen. Dit jaar wil ik dat ook eens proberen, weet alleen niet of ik mij zolang kan inhouden.
Wat het precies word weet ik nog niet, in ieder geval iets groots. Minimaal triple compound of nog groter
Lees in een ander topic regelmatig dat er freaks zijn die pas rond half 1 beginnen. Dit jaar wil ik dat ook eens proberen, weet alleen niet of ik mij zolang kan inhouden.
Wat het precies word weet ik nog niet, in ieder geval iets groots. Minimaal triple compound of nog groter
Vorig jaar heb ik dit gedaan, maar ik moet zeggen dat ik dat niet meer ga doen. Juist de zenuwen die je door je lichaam voelt rond 00.00 en de kick die je krijgt bij het eerste wat je na 00.00 is echt 1 van de leukste momenten van heel oud en nieuw. Juist dat heel je straat staat toe te kijken is geweldig. Je kan wel wachten tot het rustiger is, maar wat is dan de lol nog? Dan kan je net zo goed een keer ergens afgelegen voor jezelf wat gaan stoken![]()
Ik doe altijd een beetje van beide. Maar ik moet inderdaad ook altijd mijn bijdrage aan de chaos van het eerste half uurtje bijdragenWel mooi om te zien dat er 2 'kampen' zijn. Ik wacht ook nooit en ga altijd zo snel mogelijk van start nadat iedereen op het feestje een gelukkig nieuwjaar is gewenst. Juist de ultieme chaos tijdens het piekmoment vind ik prachtig, overigens is dit maar een relatief kort window van maximaal een minuut of 30. Ik wil daar altijd graag mijn bijdrage aan leveren![]()