Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben al het topic met de vraag wat jij als eerste om 18:00 afsteekt, maar wij zijn ook erg benieuwd wat het eerste is dat je om 00:00 aansteekt.

Deel het hier met ons.

Lees in een ander topic regelmatig dat er freaks zijn die pas rond half 1 beginnen. Dit jaar wil ik dat ook eens proberen, weet alleen niet of ik mij zolang kan inhouden:p.

Wat het precies word weet ik nog niet, in ieder geval iets groots. Minimaal triple compound of nog groter

Lees in een ander topic regelmatig dat er freaks zijn die pas rond half 1 beginnen. Dit jaar wil ik dat ook eens proberen, weet alleen niet of ik mij zolang kan inhouden:p.

Wat het precies word weet ik nog niet, in ieder geval iets groots. Minimaal triple compound of nog groter

Ik neem me altijd voor om te wachten maar het komt er idd nooit van :) Op dat moment ben ik té enthousiast.

Wachten tot 00:30 is echt aan te raden. Dan heb je pas echt door wat er om je heen allemaal de lucht in gaat, zo mooi! M’n buurman en stookmaatje blijft dit jaar toch thuis zei hij vanavond, vakantie ging niet door. Dus denk dat we hier in de straat beginnen met de Hurricane, een echt machtig blok van Hamstra in Ermelo. Gewoon pure sensatieXXL. Zelf denk ik te beginnen met Tropic Scream en Cruelty. Moet alleen de Tropic Scream nog scoren. Maar zou ook zo de Strong Celebration kunnen worden waar ik mee ga beginnen na 00:00.

Ook hier is het wachten tot na 0:00 vaak niet te doen. De laatste jaren was ik nog bezig met de laatste voorbereidingen voor de show, die omstreeks 0:15/0:30 geschoten werd, dat hielp wel om niet om 0:00 al wat te schieten. Komend jaar zal ik geen show schieten en ik ben benieuwd hoe het er dan voor staat op het moment supreme. Hopelijk kan ik wat genieten van de beelden om mij heen om zelf even later los te gaan. Wat dan het eerste artikel word? Ik denk een dik ramproject met een aantal cakeboxen tegelijk :handsup:

Vorig jaar heb ik dit gedaan, maar ik moet zeggen dat ik dat niet meer ga doen. Juist de zenuwen die je door je lichaam voelt rond 00.00 en de kick die je krijgt bij het eerste wat je na 00.00 is echt 1 van de leukste momenten van heel oud en nieuw. Juist dat heel je straat staat toe te kijken is geweldig. Je kan wel wachten tot het rustiger is, maar wat is dan de lol nog? Dan kan je net zo goed een keer ergens afgelegen voor jezelf wat gaan stoken :)

Vorig jaar heb ik dit gedaan, maar ik moet zeggen dat ik dat niet meer ga doen. Juist de zenuwen die je door je lichaam voelt rond 00.00 en de kick die je krijgt bij het eerste wat je na 00.00 is echt 1 van de leukste momenten van heel oud en nieuw. Juist dat heel je straat staat toe te kijken is geweldig. Je kan wel wachten tot het rustiger is, maar wat is dan de lol nog? Dan kan je net zo goed een keer ergens afgelegen voor jezelf wat gaan stoken :)

Bedankt voor je input, misschien dan toch maar heroverwegen. Op zich valt het ook best mee wat er in de lucht in gaat.

Als ik dan toch om 12 uur begin met fakkelen ga ik wel rond kwart voor 12 al het project opbouwen. Vorig jaar is het te chaotisch verlopen

Na 12en naar buiten gaan om direct te knallen blijft het leukste! Ik begin meestal met het minder spectaculaire en geniet altijd even van het grote spul wat de buren hebben staan. Geniet momentje pur sang

Begin eigelijk altijd met wat kanonslagen en grondbloemen. Sommige buren hebben een meterpakketje of wat spulletjes uit Duitslands. En dan wil ik hun plezier niet verstieren om gelijk groot te beginnen :devil:

De eerste box zal wss de Artillery of Smashbox worden.

Om 0.00 uur steek ik al jaren niets af. Dan laat ik mijn buren lekker hun gang gaan en is het iedereen de beste wensen wensen voor het nieuwe jaar.
Rond half 1 begin ik met mijn showtje :D

Wel mooi om te zien dat er 2 'kampen' zijn. Ik wacht ook nooit en ga altijd zo snel mogelijk van start nadat iedereen op het feestje een gelukkig nieuwjaar is gewenst. Juist de ultieme chaos tijdens het piekmoment vind ik prachtig, overigens is dit maar een relatief kort window van maximaal een minuut of 30. Ik wil daar altijd graag mijn bijdrage aan leveren :)

Wel mooi om te zien dat er 2 'kampen' zijn. Ik wacht ook nooit en ga altijd zo snel mogelijk van start nadat iedereen op het feestje een gelukkig nieuwjaar is gewenst. Juist de ultieme chaos tijdens het piekmoment vind ik prachtig, overigens is dit maar een relatief kort window van maximaal een minuut of 30. Ik wil daar altijd graag mijn bijdrage aan leveren :)
Ik doe altijd een beetje van beide. Maar ik moet inderdaad ook altijd mijn bijdrage aan de chaos van het eerste half uurtje bijdragen

Wacht ook altijd. 0.00uur loop ik eerst met een paar biertjes de wijk door. Overal even
kijken, praatje hier, praatje daar. Rond 0.45uur start ik zelf ongeveer!

Heerlijk om eerst even een rondje te maken in de straat voor gelukswensen in het nieuwe jaar. Ondertussen staan zij lekker te stoken, kijk ik rustig mee en ze geven het zelf aan wanneer zij klaar zijn.
Ondertussen stook ik zelf wel lekker wat fonteinen weg met mijn dochtertje, prachtig is dat.

Ik laat eerst de buurt met hun meterpakketjes spelen en dan rond 00:30 zelf starten met de grote bakken om vervolgens af te sluiten met een eigen project.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan