Wat steek jij als eerste af om 00.00 's-nachts ?

Normaal beginnen we altijd met een 100k alleen dit jaar zal het denk ik anders zijn aangezien mijn jarenlange wens eidnelijk in vervulling gaat. ik ga voor het eerst een show ga schieten met schietkist vanaf 3 punten tegelijk :D

Uiteraard wens ik eerste mijn vrouw en kind een gelukkig nieuwjaar en wie er verder nog is. Dan wordt als eerste een Cameltje aangestoken en beginnen we met een mat.

Wil dit jaar met een spektakel beginnen!

Karton mantronix
karton tears of beauty

Tegelijkertijd :devil:

Ieder jaar weer anders. Aangezien als we in Duitsland vuurwerk hebben gehaald en we terug naar het verre België trekken, dan zoeken we ons een niet al te publiekelijke plek uit en testen we hier en daar wat 200 shots matjes, kleine cakes, vorig jaar was het de Toronto van Aldi Süd (Helios?). En vooral zo een pakketje van 3,99 met allemaal lichte knallers in. Helemaal erdoor!

Ik ga voor een knalcake ala secret salute van Rubro. De avond afsluiten met de immortal gold van Rubro.

Dit wordt een klein projectje, 3 keer bouncing bobbing van wolff, hierna 4 keer een potje uit het heavy 5 pakket (ook wolff) dan naar 2 keer de Exploding Box van royal, met als afsluiter 4 keer de Tears of Beauty, ook van Royal.

Ik wacht eerst even voordat iedereen buiten staat en ik lont even snel blokjes door met een tape.
Vervolgens steek ik gewoon mijn project af.

Van eerste naar laatste :

4x big MC thunder tegelijk
3x camuro kings achterelkaar
1 Silver willow
6x passion flower
3x vuurwerk met een kroon

---- ( zooi waarvan ik de naam niet 1,2,3 weet )

Dan 1x elements 6
2x immortal gold tegelijk
1x platina crystal

Back
Bovenaan