Wat steek jij als eerste af om 00.00 's-nachts ?

2x 100k pruttel mat aan elkaar met aan het eind dubbele eindbom. ¿2e mat mogelijk met roze lont kietelen? Of is dat niet mogelijk?

Natuurlijk is dat mogelijk. Gewoon het lont er door heen vlechten.
Ik begin denk ik met mijn show(tje) om 0.15.

Eerst kijken en dan het echte werk laten zien!

Denk dat ik gewoon met een lekkere nitraatmat begin. Na verwachting zijn er veel mensen in de buurt thuis en vooral de mensen die altijd voor veel geld (sier) kopen zijn er, dus dan moet ik in ieder geval zorgen dat ik de dienst uit maak op het gebied van de knallers!

Nog niet heel specifiek over nagedacht. Meestal wil ik niet met een standaard mat of dikke pot beginnen. Nu al 2 jaar de Vette Marja gedaan en dat is altijd super om mensen op het verkeerde been te zetten. Ik denk dit jaar maar met de 2 of 3x de Fuego of de tailpot uit het Buurtassortiment.

Dat wordt waarschijnlijk de Heavy Legend 16 shots + Delicious Thunder ( snelle versie ) en een pijlenrek met 6x Fatal Screamers

Weet ik nog niet wij vieren oud en nieuw in een best grote vrienden groep en iedereen steekt dan om de beurt een pot af dus het ligt eraan wie om 00:00 haantje de voorste is.

Lijkt het inderdaad op. Ik heb het pijlen pakket van Rubro besteld, maar denk dat ik daar zeker niet mee begin (waarschijnlijk voor 12.00 al op).

Denk dat ik begin met een projectje Duitse potjes ;)

mensen ik ben een bitch:p want ik wacht om 00:00 uur eerst want dan ken ik mooi naar de potten van de burrt en als het rustiger word haal ik mijn cakes pijlen single shots enz. dan is het overzichtelijker anders weet ik niet waar ik moet kijken :)

ik denk allereerst een wenspijl speciaal voor mn moeder die een aantal jaar geleden overleden is en voor me beste maat die ernstig ziek is, daarna de mooiere cakes de goldstrike denk ik dan

om 00.00 gaat bij mij als eeerste de 100.000 klapper aan..
en dan begin ik met de kleine rotzooi potjes (stuk of 50) na afloop tegen 1 a 2 uur als iedereens vuurwerk op is en ik klaar ben met mijn rotzooi komen de mega profblokken en mascleta's en projecten naar buiten! :-)

Back
Bovenaan