Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

Als eerste steek ik mijn Kickstarter af. (van Lesli vuurwerk)
Dan kijkt de hele buurt richting ons, en kunnen we verder met de show!

denk even een cobra of een it-bom. Dan half uurtje wachtent totdat iedereen is gearriveerd en dan kunnen we echt beginnen:)

ik begin normaal met een paar kleine potjes en rond 0:30 dan begin ik met het grotere spul dit jaar ga ik het zelfde doen eerst gezellig buiten staan met iedereen.Iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en dan een drankje en een oliebol erbij beetje kijken wat iedereen afsteek en als het een beetje rustig is in de straat dan begin ik pas!!

0.30 vind ik wel erg laat. Tegen die tijd zijn er al veel mensen die weer naar binnen gaan of al binnen zijn. Zeker als het koud is. Ik zou zeggen: maak ze lekker warm om 0.10 en voer het tempo lekker op! :D

Een lekkere cake met harde burst, grote effecten enzo zijn toch wel mijn voorkeuren om te beginnen:)

Ik begin pas om 00:10 / 00:15. Ook omdat ik eerst mijn gezin gelukkig nieuw jaar moet wensen, m'n vuurwerk met het gezin mee naar buiten slepen( .. :D .. ) en dan nog even op het juiste moment wachten om het de lucht in te schieten.

0.30 vind ik wel erg laat. Tegen die tijd zijn er al veel mensen die weer naar binnen gaan of al binnen zijn. Zeker als het koud is. Ik zou zeggen: maak ze lekker warm om 0.10 en voer het tempo lekker op! :D

Het is niet heel erg vroeg nee, maar aangezien al mijn vrienden enz eerst nog even thuis zitten en dan naar mij toe komen duurt dat meestal wel een halfuur voordat iedereen is gearriveerd. En de buurt weet ondertussen wel dat het pas echt begint om 00.30

Niet echt vind ik. De cry crackling moet je lekker in zijn waarde laten, gewoon laten zoals de cake is. Vind het overbodig om hier andere effecten bij de doen.

En vooral de thundering heaven voegd hierbij geen waarde:)

Back
Bovenaan