Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

normaal begin ik rond 00.00 met het uitrollen van de nlappers maar aangezien men mij op ideeen brengt haha!

1e wat ik doe is: Uitrollen van de 10x 100 000 klappers
en zodra die weggefikt zijn gaan alle noname blokken van jorge en dan de overige zooi!

Meestal als ik om 22.00 begin maakt men het wel mee dat ik om uurtje of 3 aardig wat weggeef!

Op krijg ik het meestal tog niet!

effe rondkijken wat er allemaal de lucht ingaat, iedereen even een handje geven en dan als zo een beetje de hele fanclub aanwezig is dan beginnen we met een colourfullkingscracker met als eindbom een opgerolde 20k. Daarna buurtassortiment doorgelont.

Maar dan beginnen we pas echt......

ik begin dit jaar met een Clouds of thunder om de meeste boze geesten alvast weg te hebben:p. gewoon knalt lekker en heerlijk die waaier met
ti-boeketjes in de lucht:)

Erg bescheiden Anthony, hehe. Dat gaat zeker wel los daar.

Ik begin met 2 stuks Falcon, dat staat vast. Wat een prachtige cake met een heerlijke schorre fluit. Daarna wil ik vervolgen met twee stuks Panter van Wolff, dat word ook wel een mooi schouwspel.

Dit jaar zal dat iets heel anders zijn door het overlijden van mijn vader in September. Het is als groet naar hem de bedoeling dat we met heel het gezin zo'n 12 man wens ballonnen de lucht in laten gaan om 0:00 daarna gewoon lekker alle ellende weg knallen!

ik denk dat we om precies 10:00 2 nitraat matjes afsteken en 2 pakjes cobra 6 er bij dat knalt er lekker in en dan s'nachts om 12:00 een paar 4 inch mortier saluten wat bouquet mortieren.

Dit jaar zal dat iets heel anders zijn door het overlijden van mijn vader in September. Het is als groet naar hem de bedoeling dat we met heel het gezin zo'n 12 man wens ballonnen de lucht in laten gaan om 0:00 daarna gewoon lekker alle ellende weg knallen!

Sterkte toegewenst Cor. Wel een heel mooi gebaar die wensballonnen, kreeg even een rilling toen ik het las. Blijft moeilijk dit soort dingen. Maak er ondanks dat een mooie avond van.

Eerst eens even iedereen gelukkig nieuwjaar wensen, en als zich dan tegen 0.05u genoeg mensen op het plein hebben verzameld, beginnen we denk ik met de Falcon, gevolgd door een Big Mc Thunder. Hierna misschien de Fire Emblem gevolgd door een Hoogmoed, en dan beginnen we met het grotere werk.
O.a. Zware Jongens doorgelont en dan o.a. de Event Cakes en Jaloers.

Om 12 uur gaan er bij ons eerst 10 x 3inch salute en een 5x 6inch lidu shells de lucht in en dan gaaan we vrolijk verder met de Arka cakes en nog diverse shell sessies.
Hoop dat we dit jaar mooi helder weer hebben

Wat rotjes ofzo, buurman steekt altijd 5 xxl matten af dus als ik dan mijn siervuurwerk afsteek hoor ik niks, eerst klein vuurwerk zoals de rotjes dus en grondbloem met knal van zena, daarna als het rustiger is kwa lawaai de sierpotten en als laatste wat harde donders om iedereen nog ff wakker te houden.

Ik begin met een earthquake(pronk) om 00:00 uur. Daarna wacht ik 30minuten om de rest te gaan stoken.

Back
Bovenaan