Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

Ik ga beginnen met China by Night,gevolgd door Royal Bonsai en Azalea.

Laatst bewerkt:
Ik ga ook een soort 'home-made' mat afsteken denk als eerste. Een mat van allerlei matten aan elkaar geknoopt en dubbelgevouwen voor meer tempo en geweld. En als laatste een mat opgerold afsteken.

ik ga pas om 00:15 stoken, zal wel de falcon fluitbak worden, leuk om de aandacht te trekken. Daarna matten en dan het grotere sier.

Helemaal niks...ik ga altijd eerst naar anderen kijken, gewoon even de de sfeer proeven en kijken wat er allemaal de lucht ingaat.

Hier net zo Donald, eerst een half uurtje van de rest genieten, heel de nacht de tijd daarna:)

dat weet ik eigenlijk nog niet .
maar ik ben wel van plan om het dit jaar eens pittig aan te snijden :devil:

Pfff, dat wordt toch echt een goede mat. Daarna even rust, sociaal wezen in de straat en van de rest van het vuurwerk genieten.
Daarna doorlontprojectje van 6x nitrate cake en dan zien we het wel weer.

Dit jaar wordt dat een doorlontprojectje van wat Duitse cakes als ik de mogelijk heb om naar Duitsland te gaan.

Ik wacht even voordat ik los ga, zodat iedereen een beetje klaar is en dan ga ik pas los. Ben niet echt iemand die alles binnen paar minuten 'eruit geramt' wilt hebben om het maar even zo te zeggen. :p

Mijn vader wilt altijd alles zo snel afsteken en dan hup naar binnen. Ik ga gewoon de eerste paar minuten sfeerfilmpjes schieten en daarna mijn vuurwerk de lucht in gooien.

ik weet nog niet mss met een goede knalblok of mss met een leuke mat. moet ik nog bedenken als ik alles in huis heb de laatste 3 dagen dan kan ik indeling maken hoe en wat ik alle maal afsteke in de avond en nacht

eerst niks eerst om me heen kijken naar al dat andere vuurwerk :D en dan rond 00.15 mn eigen vuurwerk de lucht in gooien denk eerst een 500grams blok de 7steps van hardix :p

Als er nog niemand buiten is begin ik met wat klein spul om iedereen naar buiten te lokken, daarna kijk ik altijd naar de spullen van anderen en wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar. Als het wat rustiger is in de straat begin ik juist met het siervuurwerk en blijven de meeste mensen wel staan kijken.

denk dit jaar om met iets heel anders als de rest te beginnen:
een mega grote fontijn met een aantal goede flitsers, fakkels, rookbommen en
yellow fire's (pools spul geeft gigantisch veel fel licht) en daarna
een 100k !

Back
Bovenaan